Kraamhulp schoenen uit ivm bidden

<p>Mijn man bid boven, vrijwel in alle slaapkamers. Het is dus zo dat wij onze schoenen uit doen als we naar boven gaan. Doet een kraamhulp dat dan ook of moet ze haar schoenen om wat voor reden dan ook aanhouden? Hebben jullie hier ervaring mee.</p><p>Moet ik dit van te voren aan geven aan mijn kraambureau? </p><p> </p><p>Kan ik misschien antislip sokken aanbieden.. ?</p><p>Hoor graag jullie ervaring </p>

Ik zou jullie wens gewoon uitspreken en uitleggen waarom. Uiteindelijk is de kraamhulp er voor jullie en een gast in jullie huis.
Je zou het zelfs bij het kennismakingsgesprek al aan kunnen geven.

Idd je wensen uitspreken tijdens het kennismakingsgesprek.
Onze kraamhulp liep binnen op Crocs. Maar die droeg ze alleen binnen. Voor buiten gewoon haar schoenenz Beetje pantoffels dus.. 
Ik zou het sws niet zo fris vinden als mensen op schoenen door me hele huis lopen

Hier werd bij ons in het kennismakingsgesprek zelfs naar gevraagd, dus is geen gekke vraag hoor! Die antislip sokken is wel een lief gebaar ?

Bij ons deed iedereen (kraamhulp, verloskundige, CB) zijn schoenen al uit (ongevraagd, hoeft niet van ons haha) dus blijkbaar is dat best normaal. Kun je dus prima aangeven als ze bij jullie is! 

Als ik het me goed herinner deed ze bij ons schoenen of pantoffels oid voor binnen aan. Mij ervaring is dat ze heel erg naar jouw wensen luisteren dus als je dit aangeeft is het geen enkel probleem. Het zou idd kunnen dat antislip of binnenschoenen nodig is om te voorkomen dat ze uitglijdt op de trap.

Ze hebben heel vaak ‘binnenschoenen’ bij zich, zoals crocs of van die andere gezondheidsklompen. Helemaal niet raar om dit ook aan te kaarten!

Terug
Bovenaan