Kraamhulp schoenen uit ivm bidden

Ik zou het zeker even overleggen, want bij 'mijn' organisatie is het verplicht om binnen schoenen te dragen ivm veiligheid juist bij het traplopen. Zij hebben dan inderdaad wel binnenschoenen die buiten niet gedragen worden. 

Mijn kraamhulp liep op houten klompen over de oude houten vloer. Geen moment kunnen rusten door die herrie. Na een paar dagen durfde ik pas te vragen of ze haar klompen uit zou willen doen. Helaas had ze nogal stal poten, wat weinig verschil maakte qua herrie? Nog steeds wel spijt van dat ik er niet eerder met haar over had gesproken.

De kraamhulp die ik nu krijg heeft al aangegeven dat ze speciale - schone schoenen voor boven meeneemt. Zij gaf ook aan om al je wensen vooraf duidelijk te maken, want zij zijn toch te gast in jouw huis met jouw regels.

Mijn kraamhulp liep op houten klompen over de oude houten vloer. Geen moment kunnen rusten door die herrie. Na een paar dagen durfde ik pas te vragen of ze haar klompen uit zou willen doen. Helaas had ze nogal stal poten, wat weinig verschil maakte qua herrie? Nog steeds wel spijt van dat ik er niet eerder met haar over had gesproken.

De kraamhulp die ik nu krijg heeft al aangegeven dat ze speciale - schone schoenen voor boven meeneemt. Zij gaf ook aan om al je wensen vooraf duidelijk te maken, want zij zijn toch te gast in jouw huis met jouw regels.

Wij hebben boven beige tapijt en doen dus ook onze schoenen uit als we naar boven gaan. En onze kraamhulp dus ook, die vroeg het zelf bij binnenkomst of we wilden dat ze haar schoenen uit deed. Overigens liep ze beneden op schoenen/slippers die ze ook niet buiten droeg, die wisselde ze bij de voordeur en deed ze uit als ze naar boven ging. Was geen enkel probleem!

Terug
Bovenaan