kraampakket gehad!!

nou vandaag is het kraampakket geleverd en ik moet zeggen dat het nu allemaal wel erg dichtbij komt haha. Echt spannend weer!!
Hoe gaat het met jullie allemaal??

xx natascha

Jah, die heb ik ook al 2 weken liggen. Dan wordt het weer een beetje echter he? Ik vond het zelf trouwens wel vroeg om dat al te krijgen, maar het zal wel normaal zijn denk.

gr. Petra
(28 + 4 wk)

Jaja, hier is ie ook binnen hoor! Het beruchte kraampakket vol verbanden etc ;-)
Inderdaad, het maakt het weer iets echter. Alsof het alweer bijna zover is...

Heb er weer een leuke luiertas bij gekregen.

xxx Billie

Nou ik heb hem vorige week ook al binnen gekregen. Weer de zelfde als vorig jaar. Weer zo'n rare doos met een autobaan als je hem openklapt. Afijn, ik heb nu nog van 3 kinderen een kraampakket liggen die ik nauwelijks heb aangeraakt. Dat zijn dus heel wat pakken met kraamverband. Ik denk niet dat ik ze nu zal gebruiken. Dat is het voordeel als je nog een paar dagen in het ziekenhuis moet verblijven. Dan kan je het daar allemaal pakken. Lekker makkelijk.

Maar stel dat er wat gebeurt dan heb ik in ieder geval wat op voorraad.

Claudia

Ik heb 'm inmiddels ook binnen. Die van de vorige keer was ook nog compleet, aangezien ik uiteindelijk toch in het ziekenhuis ben bevallen. En weer een Zetje Zebra. Er zat dit keer wel een leuk boekje bij over het krijgen van een zusje.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan