kraampakket gehad!!

Ik heb 'de doos' ook al binnen. Zat een luiertas, een knuffel en een stoffen meetlint bij. Ik had eerder al een boek gekregen met tips en adviezen over veilig groot worden voor baby,dreumes en peuter.
Ik ben ook al gebeld om een afspraak te maken voor een telefonische intake bij het kraamcentrum.

Groetjes,

Suus

Ik had na jullie berichtjes gelezen te hebben gebeld met mijn zorgverzekeraar wanneer ik het kan verwachten. Maar deze verstuurd het pas 8 tot 6 weken voor de uitgerekende datum en aangezien die pas eind oktober is, moet ik nog even wachten....
Nouja het zal er wel op tijd zijn....... hoop ik......

Ook ik krijg het pakket pas in de 8e maand. Als ik heb met 32 weken nog niet heb dan moet ik contact opnemen met de verzekering. Ben benieuwd wat er allemaal in zit buiten de "standaard" dingen. Ze hebben het bij de verzekering over een knuffeltje ed.
Blijft nog even spannend.

Groetjes Natalie

Gister de verzekering maar even gebeld, had nog steeds het pakket niet ontvangen.
Krijg ik te horen: "oh, bent u  zwanger dan, dat staat niet in ons systeem"
Waarom heb ik dan een halfuur met zo'n vrouw aan de lijn gezeten toen ik 3 mnd zwanger was, voordat ik enigsinds het idee had dat ze snapte waar ze het over had.
(sorry, moet even frustraties kwijt, hihi)
Maarja, nu nog alle gegevens doorgegeven en de belofte gekregen dat het pakket binnen 2 weken bij mij binnen is. (wordt wel tijd, ben dan bijns 35 weken)
Hopen dat nu alles goed is gegaan.

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan