Kraampakket is binnen

@Tammy: Je moet je zorgverzerkeraar melden dat je zwanger bent. Ze vergoeden ook niet standaard alle kraamzorg bureaus. Zoals altijd zijn ook hier contracten in het spel. Soms kan je daar nog wel onderuit komen. Maar je krijgt alleen een pakket uiteraard als ze weten dat je zwanger bent. En soms ben je niet goed genoeg verzekerd en dan kan je er altijd zelf nog eentje kopen bij de prénatal ofzo.

Ik heb mijn kraampakket ook binnen, bij zorg en zekerheid ligt het eraan welke verzekering je hebt.. ik kreeg het uitgebreide pakket en daar zat een draagdoek, een knuffel en een verzorgingspakket extra in.. erg leuk!

Groetjes Ro
26w+2d

(zit bij het mei-forum, omdat ik pas later van 7 mei naar 30 apr uitgerekende datum ben gegaan..)

Min verzekering weet dat ik zwanger ben. Ik heb via hun de kraamzorg aangevraagd. Gevraagd wat hun vergoeden en ik kon me bij hun direct aanmelden. Dat is al een hele tijd geleden. Ik ben verzekerd bij Aevitae. Toch maar eens bellen dan.

Ik ben nog aan het wachten op het pakket.
Er zit deze keer bij mij ook een draagdoek in las ik op de site, daar hoop ik gebruik van te maken, lijkt mij erg makkelijk als nr 2 even naar buiten wil om te spelen en ik gewoon er achteraan kan kuieren.
Wel kreeg ik al rond 14 weken een pakketje met creme voor je buik, borsten en olie voor vermoeide benen.

ik heb mijn kraampakket ook net binnen gekregen. Van Achmea. Krijg je idd als je je zwanger meldt bij je verzekering. Wel prettig hoor, kraamverbanden, matjes, en een hoes voor om je matras, voor als de vliezen breken.

Terug
Bovenaan