kraampakket ook nodig bij bevalling in ht ziekenhuis?

Uh ik had het beide keren bij mij andere bevallingen in huis en de eerste keer moest ik in het ziekehuis bevallen en wist ik het en detweede keer wou ik thuis bevallen en moest ik spontaan opeens naar het ziekenhuis dus kwam zo ie zo in gebruik
dit keer weer in huis halen aangezien het wel handig is
ik zou anders een navragen aan je kraamzorg wat hun willen
 
Veel dingen in het kraampakket heb je niet nodig als je in het ziekenhuis bevalt, maar sommige dingen wel: kraamverband en het zeiltje voor in bed en bijvoorbeeld de vierkante zeiltjes die je onder je billen kan leggen bij de controles van de kraamverzorgster. Ook de alcohol en watten zijn handig. Dus een kraampakket hebben is op zich niet overbodig. Volgens mij bieden de meeste zorgverzekeraars dit dan ook standaard aan.
 
ja, je hebt dit wel nodig. Dit in het geval dat je niet meer op tijd in het ziekenhuis kunt komen. Dan moet je zeker alles in huis hebben
 
Mijn VK had het erover dat je het echt moet hebben, met de reden die Marissa86 ook al noemt. Mocht je het ziekenhuis om een of andere reden niet meer halen dan zijn er wel de spullen die nodig zijn.
 
Ik beval ook in het ziekenhuis maar ik ga hem wel halen, de vorige had ik het ook nodig en wist ik ook dat ik in het ziekenhuis zou bevallen.Er zit namelijk ook een zeiltje in voor in je bed als je vliezen breken, maar ook spulletjes voor de baby.Het meeste kraamverband had ik niet nodig en de matjes ook niet, maar dat grote verband neem ik deze keer wel mee naar het ziekenhuis want daar hebben ze alleen kleinere die je in 2en moest gebruiken, beetje vaag, maar misschien is dat in andere ziekenhuizen anders.
 
Terug
Bovenaan