Kraampakket van Menzis

Hoihoi
Ik ga morgen ook maar eens bellen...Wij zijn in Nederland en Belgie vezekerd en hebben omdat wij in Nederland nooit gebruik maken van de verzekering het goedkoopste pakket.
Maar wil toch graag weten of ik ook recht heb op een kraampakket. Heb nog geen polis ontvangen zal dus maar even bellen.
Omdat we in belgie wonen ga ik wel in het ziekenhuis bevallen, dus zal er niet veel van nodig hebben, maar alles wat we extra hebben is meegnomen toch?
In belgie krijgen we van onze verzekering een geboortepremie van 300 euro en een geboortekorf t.w.v. 250 euro te besteden aan verzorginsprodukten voor je baby bij bijvoorbeeld de apotheker.
Tevens krijg je in het ziekenhuis een geboortepakket en hoef je voor je kindje alleen maar bovenkleding mee te nemen, zolang je in het ziekenhuis bent (doorgaans 5 dagen).
Oja in Nederland zijn wij ook bij Menzis verzekerd.
Groetjes RB

Goedemorgen allemaal,

Vanochtend Menzis kraamzorg gebeld. Bleek dat ik volgens hun systeem nog Extra verzorgd 2 verzekerd ben, ipv Extra verzorgd 3? Telefonisch heb ik dit gewijzigd en ik krijg het kraampakket van Extra verzorgd 3. Ze gaan de ontbrekende artikelen nasturen. En volgens hun mis ik alleen de baby verzorgingslijn. De rest (medische artikelen) zijn hetzelfde. De verrassing voor de baby ( een aap knuffeltje en een aap badcape) is ook hetzelfde.

Maar is dat ook zo???
Wie heeft ook Extra verzorgd 3? en het kraampakket al gekregen? Klopt het wat Menzis kraamzorg zegt dat ik alleen de baby verzorgingslijn mist?

Groetjes, Loekie

hoi loekie
het klopt allemaal wat je heb gekregen alleen krijg of hoor je ook nog de verzorging producten tekrijgen van nutusalis maar de boxkleed hebben ze eruit gehaald het kraam pakket is veranderd vertelden ze mij helaas
gr quinny

Hoi,

Dus als je extra verzorgd 2 hebt, dan krijg je alleen de verzorgings spulletjes voor de baby niet?   En hoeveel kost het extra als je verzorgd 3 neemt?   Mij lijkt dat je beter dan even bij de etos het een en ander kan halen dan dat je het hele jaar meer betaald voor extra 3 omdat je meer spullen wilt hebben...   Jammer van het boxkleed. die had ik wel willen hebben.    Ik zat bij de andere 3 kinderen bij agis en daar kreeg je een nijlpaardje en een badcape maar die heb   ik echt nooit gebruikt.     Hoor het wel.   gerdientje

Terug
Bovenaan