Kraampakket weer binnen

Vanochtend het kraampakket weer gehad, met wederom een tummy tub. Die had ik bij Tjerk ook al gehad en had al een bubble van bebe jou. Lief dat ze er een kado bij geven, maar denk dat ik deze maar weggeef. Werd ook al gebeld voor een afspraak voor de kraamzorg. En ineens besef ik me dat ik alweer 27 weken ben. Gelijk stress. Want de kamertjes zijn nog niet klaar (wel bijna maar in gedachten telt dat niet he) geboortekaartjes moeten nog uitgezocht worden, de naam zijn we het nog niet over eens. Pffft hahahah. Volgende week afspraak voor pretecho, vk en bloedprikken. Want schijnbaar testen ze tegenwoordig 2 soorten rhesus en de ene is positief en de andere negatief. Dus kijken of ik geen antistoffen aanmaak. Kunnen jullie me trouwens helpen met de naam? Ik wil heel graag Koen, maar mijn man liever niet.
Deze hebben we tot nu toe op het lijstje staan:

Koen (mijn absolute favoriet)
Sietse
Siebe
Jurre
Jesse (man zijn favoriet en ik vind het vreselijk)

spannend hoor.. ja die kado's worden maar eens in de zoveel tijd aangepast, als je ze dan kort op elkaar hebt...

koen vind ik erg leuk, maar valt waarschijnlijk dus helaas af net als jesse??
tjerk en jurre vind ik ook een leuke combi!

Succes met alles

Koen vind ik ook erg leuk zo heeft een neefje van me......
Jesse vind ik ook niet zo!!!
Ik vind Tjerk en Jurre leuk maar Jelle vind ik ook een leuke naam (ze heet een ander neefje) Tjerk en Jelle vind ik ook erg leuk samen. Sucses met je voorbereidingen.
Maar dat komt vast wel goed.

liefs louise

Wauw, wat gaat dat snel zeg!
En jammer van dat cadeau.. maar misschien kan je er iemand heeel blij mee maken!
Met de kamertjes komt het vast ook goed...als je het al in je hoofd hebt scheelt dat toch een stuk!

Tjerk en Jurre vind ik heel erg leuk bij elkaar..
En zoek je nog nieuwe suggesties?
Ik vind Jasper wel leuk in je rijtje passen...

Moeilijk he! Wij hebben er vooral bij de 2de jongen erg lang over gedaan om eruit te komen. De 3de ging dan weer verassend snel... Dus nog 3 leuke namen..Joris, Elias en Florian hahaha!

Succes en geniet maar van de voorbereidingen!

@MJ koen valt nog niet af. Mijn zus dramde nog even door tijdens de persweeen en kreeg haar zin hahahahah. Dus ik zeg tegen Tjerk vaak zeg maar: mijn broertje heet Koen hahahaha.

voordat je het weer is het zover ja, de tijd vliegt.

vind jurre ook leuk.

en komt echt wel goed 1 ding tegelijk en tummy tub verkopen en dan weer iets leuks voor de kleine baby ervan kopen

Ik vind Jurre een mooie naam of als ik nog een suggestie mag doen dan vind ik Mart erg leuk. (soignant detail: dat Mart Smeets een zoon heeft die Tjerk heet al is dat misschien juist een reden om het niet te doen hahaha)
En wat gaat het hard he?? 27 weken alweer.... Misschien kan je de tummytub met iemand anders ruilen die iets dubbel heeft??

ik vind de combi van tjerk en hidde ook erg leuk.
tjerk en koen; hm vind het niet zo lekker bekken zeg maar hihihi.

waaauuw alweer 27 weken. jeetje waar blijft de tijd.
voel je je goed???

smooty

Terug
Bovenaan