Kraampakket weer binnen

ik zou voor koen gaan maar je moet het allebei eens zijn. sugestie? ilse zou bart heten als ze een jongen was dat vind ik dus erg mooi ook bij tjerk.
de rest van je lijstje vind ik niks.

@juditje Bart stond bij Tjerk ook op het lijstje hahahah. Maar daar zijn we uiteindelijk allebei van af gestapt.

@smooty ben heel langzaam weer een beetje energie te krijgen. Voor de rest ben ik wel voor een groot gedeelte van de zwangerschapsreuma af gelukkig. Dus we gaan de laatste fase in. Die voelde ik me bij Tjerk ook het beste.

ik vind jurre een mooie naam.

en wat het bloedprikken om een resusfactor betreft. dat doen ze al heeeeeeeeeel lang .
zelf ben ik rhesus negatief! mijn bloedgroep ik A- Jorn is A+

Als je negatief bent krijg je een prik in je bil met 30 weken en na de bevalling nog 1. gebeurt dit niet en je zoon/dochter is positief en door de bevalling komt jou bloed in aanraking met de zijne. kan het met een eventuele volgende zwangerschap mis gaan. omdat je lichaam dan antistoffen aanmaakt tegen de positieve rhesus. dan kan het zijn dat je kindje hele zware bloedarmoede krijgt al in de buik. waardoor je kindje of heel ziek word of het niet overleeft. ook de kans op zwanger worden word dan moeilijker.

Maar bij Tjerk moet je daar ook op getest zijn. en als je toen geen spuiten hoefden zal dat nu ook niet zo zijn. je bloedgroep veranderd namelijk niet

@anna-lovely. Bij Tjerk is alleen de D-rhesus geprikt en die is bij mij positief. Maar nu hebben ze ook de C-rhesus geprikt en die is weer negatief. Tot vorig jaar prikte ze alleen de D-factor. Ik vond het ook nogal verwarrend, maar blijkbaar kun je zowel positief als negatief zijn. Heb geloof ik gezegd wat is dat nou weer voor onzin hahahaha. Maar zo heeft de gyn het uitgelegd.

Jelle, ja dat vind ik ook mooi!!

Maar goed, ik zou in zo'n geval echt mijn zin niet door willen duwen, ik vind een naam iets ontzettends belangrijks en daar moet je allebei achterstaan denk ik dan ;-p

Terug
Bovenaan