kraampakket

Hebben jullie je kraampakket al? Ik wel kreeg hem gister binnen. De nodige verbanden en dingen zaten er in maar ook leuke dingen voor de kleine. Een slaapzakje, knuffel douche dingetjes en shampoo enzo en een leuke mand.

Deze is van menzis.

Ook gister de blije doos van prenatal opgehaald. Vond hem wat tegen vallen, wel jammer. De felicitas doos van de etos is veel leuker. Maar in ieder geval leuk dat je het zo mag ophalen allemaa.l.

Gr tamjo

Hoi,
Mijn zus vond die van etos ook goed! Heb het nog niet gedaan dit keer, hoe ging dat ook weer, kun je die zo halen in de winkel?
Wilde die van prenatal ook halen, of zat er echt niks bijzonders in dit keer? Vind prenatal normaal wel goed! Ook de 2e doos en de tijdschriften ed zijn normaal altijd leuk!
Kraampakket krijg ik hier niet, ga de volgende keer maar ff aan de gyn vragen wat ik ook alweer precies moet halen, ik beval in het ziekenhuis, maar een aantal spulletjes zoals kraamverband ed moet ik toch halen!

Liefs MJ

Hey,

Hier is het kraampakket nog niet binnen maar ben maandag 26 weken dus zal een dezer weken al wel komen.
Meestal heb je het rond de 30 weken in huis is mijn ervaring bij Floortje.
Nu zitten we wel bij een andere zorgverzekeraar dan toen dus ben benieuwd.
Mijn ervaring is wel dat je toch nog kraamverband bij moet halen.
Bij floortje heb ik veel kotex gebruikt die lijken een beetje op het kraamverband maar stukken goedkoper haha.
Doos van prenatal heb ik nog niet gehaald daar krijg je toch bericht van als je hem op kunt halen.
Doos van etos was opzich wel leuk idd, er zit altijd wel wat in wat je kunt gebruiken. Natuurlijk zitten er ook dingen in die je niet kan of wil gebruiken maarja ieder zijn smaak.

liefs Louise

Kraampakket vorige week binnen. Van de Agis. Een lelijke kruikzak, handige badcape, thermometer en stopcontact plakkerdingen.
En het gewone spul.

Ook vorige week prenatal doos binnen. Vond ook wat tegenvallen, maar wel leuk.

Ik liet het kraammaandverband al aan m'n vriend zien..... Kijk wat anders dan een inlegkruisje .... Ieeeeks.!

jammer dat er bij de agis niet meer in zit zo te lezen, bij mn zoontje zat er een blauwe (agiskleur) luiertas in en moet zeggen dat ik die erg handig vond.
enneh, haha heb toen ik die doos kreeg erg om kraamverbanden gelachen maar toen na de bevalling de boel zo beurs en opgezet was, was ik er blij met die dikke dingen, kon ik nog beetje normaal zitten in bed ;-)

Liefs Marina

Ik heb mijn kraampakket van de week ook binnen gekregen. Ook van Agis. Inderdaad, Sammammie, wat een lelijke kruikenzak! Verder niet heel speciaal, dat pakket. Vorige keer had ik er een van VGZ, die was veel leuker.

De bon om de blije doos bij Prenetal te halen heb ik ook al even binnen, maar ben er nog niet aan toegekomen hem op te halen. Misschien morgen even. Alles wat wel leuk of bruikbaar is, is mooi meegenomen!

Gr Ingrid

hoi
heb nog geen kraampakket binnen, effe wafwachten. heb wel de blije doos van etos binnen erg leuk en van prenatal is afwachten
mj je kunt je op de site van etos en prenatal opgeven voor de dozen en dan krijg je een bon om het op te halen
vroeger kreeg je bij kruidvat ook ene doos maar dat doen ze niet meer je krijgt nu kortingsbonnen

Terug
Bovenaan