kraampakket

Ik heb ook nog geen kraampakket..zit er ook nog niet op te wachten hahaha!
Doos van Etos heb ik ook nog niet en ook nog geen oproep voor gehad. Prenatal ook niet.
De ene keer zijn die dozen leuk, en de andere keer zitten ze vol met reclame..maar goed..je krijgt het ook zo cadeau natuurlijK!

angelique, je moet je kraampakket bij zilveren kruis zelf aanvragen..kan via de website. ZOu het zeker even doen, want er zitten onmisbare dingen in voor de bevalling. Volgens mij wordt het pakket gedekt uit de basisverzekering.

Is het gelukt met het kraampakket? Zag toevallig net dat je wel een aanvullende verzekering moet hebben om het pakket vergoed te krijgen, maar dan is het waarschijnlijk nog goedkoper dan in de winkel!

ja heb het aangevraagt.
heb een aanvullende verzekering dus moet goed komen, nu is het afwachten. ben erg benieuwd wat er allemaal zoal in zit. of het dus alleen het hoognodige is of dat er ook wat extra in zit.
ben erg benieuwd

Ik heb mijn pakket ook nog niet binnen. Ben ook bij zilverenkruis achmea. Moet zeggen dat de cadeautjes die er de vorgige keer bij zaten niet bijzonder waren. Maar ja daar gaat het ook niet om he!!

Groetjes Anne

Nee Anne, heb jij ook die prachtige oranje teckel gehad? Die kreeg ik bij Joris. En bij Elias weet ik het niet eens meer.
En het wordt waarschijnlijk het derde exemplaar van dat boek dat er bij zat!

Terug
Bovenaan