Kraampakket

Hey,

Kreeg toevallig vanmiddag het kraampakket en toen ik het open maakte dacht ik oh neeeee!!!! Weer van die grote verbanden en al die dekzeiltjes (die ook zo lekker zweten!) Maar ach, hoort er bij he?

gr Mirjam

Hey,

Ik kreeg hem op de valreep van 2010 nog binnen.
En idd weer heerlijk die gezellig grote verbanden en zeiltje haha :)
Verder zat er bij ons een knuffel in buiten de dingen die je straks nodig hebt.
Maar ben blij dat ik het in huis heb kan ik weer iets afstrepen.

gr louise

jaja...heb hem maar dicht gelaten en nog niet naar de verbanden gekeken.
Ik heb de vorige zw.schap een waterdichte molton gehaald (bij de hema) en die op mn bed gelegd. Zweet een stuk minder. Had de zeiltjes naast mn bed gelegd voor als de vliezen wel zouden breken, kon ik ze er meteen in leggen. Doe ik nu weer. Mocht mn matras wel vies worden...jammer, kopen we een nieuwe. Dat gezweet vond ik echt verschrikkelijk!!!!!!!

Had trouwens een hele leuke knuffel in mn pakket...viel me mee

ik kreeg hem 2 weken terug van me zorgverzekeraar
en heb van jonge gezinnen de coupon binnen gekregen om hem bij etos te halen en gisteren een mail gekregen dat ik de blijedoos bij prenatal kan op halen..

liefs ingeborg

Ik krijg er geen.
Ik ga nog kraamverband zelf halen en ik gebruik die matrasbeschermers niet, ik leg een zeiltje van de kinderen in mijn bed en daarover een handdoek, zo doe ik het bij de kids ook,,haha
Nou moet ik zeggen dat mijn vliezen nog niet eerder spontaan gebroken zijn en ik daar ook nu weer niet vanuit ga!
Ik beval in het ziekenhuis en blijf daar een nacht dus heb hier ook eigenlijk niks nodig, heb nog een navelklem liggen en anders werkt een touwtje ook,,,haha
Liefs MJ

ik heb de mijne voor mijn verjaardag binnen gekregen... kraamverband zit nog mooi dicht... wil daar niet te veel aan denken...
Ik had geen knuffel ofzo.. maar een Opbergbox met deksel... jaja en een badcape... gigantisch groot ding.... voor de rest zie ik het wel haha moet het bed nog bestellen

@dromertje. Heb vandaag de blije doos gehaald. En tot mijn grote verbazing zit er alcoholvrij bier is. Niet eens donkerbier maar wit bier. Vond hem al met al behoorlijk tegenvallen. haahahaha. Die van de Etos vond ik leuker.

Kraampakket is al een tijdje binnen en was ontzettend blij met de tummy-tub.

Heb het kraampakket ook binnen gehad 2 weken geleden.
Ik kreeg hem van agis, ( nou jah krijgen haha als je ziet wat je iedere maand betaalt)
Er zat een ongelooflijk lelijke kruikenzak in, en verder die kraamverbanden... nu vind ik het vreselijk maar bij mn zoontje was ik blij dat er een dik pakket voor zat zodat de gekneusde boel beetje ingepakt zat haha na de bevalling.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan