Kraampakket

@supertje idd ik vond de blije doos ook erg tegenvallen.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken maar idd ik vond die maar de etos ook leuker.

liefs louise

heb het ook net voor oud en nw gehaad. een opbergdoos met knuffel en idd de verschrikkelijke maandverbanden. gister de blije doos, viel wat tegen. wat moet je met alchocol vrij bier???

heb het ook net voor oud en nw gehaad. een opbergdoos met knuffel en idd de verschrikkelijke maandverbanden. gister de blije doos, viel wat tegen. wat moet je met alchocol vrij bier???

Hier heb ik de blije doos eergister opgehaald, maar geen bier hoor!! Niet dat wij dat uberhaubt drinken, maar zat er bij mij dus niet in!!
Stelt idd niet zoveel voor, meestal is de 2e doos leuker!
Etos heb ik nog steeds niks van gehoord!
Liefs MJ

Ja hier is ie ook al binnen en ook bij mij zit de verschrikkelijk lelijke kruikenzak van de Agis erin. De badcape is gewoon prima, wit. En de verbanden heb ik nog ff verbannen naar op de kast, die wil ik nog even niet zien :)

Oh bier!!!! ik ben een bierdrinker, die mixjes en wijntjes mogen van mij gestolen worden...

maar mis het niet hoor! ik zal volgende week ff doos van de prenatal halen... kijken of ik ook bier krijg:D:D:D
Zit niet in elke doos hetzelfde dacht ik.

Terug
Bovenaan