Kraampakket

Van middag werd bij ons het kraampakket al bezorgd! Hoezo mooi op tijd? Ik moet nog ruim 16weken! Maar goed, binnen is binnen! Er zaten wel wat leuke extra's in. Een rugtas en toilettas van Nijntje, tandenborstel en tandpasta en een paar luiers. Dat is dan wel weer leuk!
Hebben er al meer een kraampakket gekregen?
Bij mijn dochter hebben we er pas 1 met 37 weken gekocht, samen met de bedverhogers ed. Maar nu heb ik mijn verzekering opgehoogd en krijgen we m dus van de verzekering. En dus al mooi op tijd! Haha

haha das inderdaad al super vroeg zeg... Ik geloof dat het hier in week 30 bezorgd word, dus feitelijk 10 week van te voren, Maar beter vroeg dan laat. zullen we maar zeggen... haha!
Leuk van die extratjes zeg.
Waar ben je verzekerd dan?

Ben inmiddels 24wk maar nog niks gezien.
Ik krijg hem ook via de verzekering.
Bedverhogers heb ik wel al aangevraagd,maar die kan je pas gratis lenen vanaf 36wk.Vind ik wel erg last kom nu al moeilijk mijn bed uit.
Je kan ze ook kopen dus doe ik dat maar,want met huren wat ook kan ben ik duurder kwijt.
Verkoop ik ze daarna wel weer via marktplaats.

ik had em al gekregen met 15 weken van mijn ziekenfonds ook erg vroeg:S dus hij ligt al een tijdje op de zolder klaar haha. nou jah beter optijd dan helemaal niet;)

Mag ik vragen bij welke verzekeringsmaatschappij jij zit wonder2011.
Bij mijn dochter kreeg ik alleen het noodzakelijk in het pakket, ik zat toen bij unive.

ik kreeg hem vorige week!! schrok ervan! aangezien ik niet de meest geweldige (niet dat die bestaan!!!) bevalling heb gehad.maar goed hij is er.
ook gekregen van de verzekering. vorig jaar verzekerd bij vgz toen vond ik hem ook wel "aardig" maar nu verzekerd bij Kiemer en is op de verbanden etc na super leuk!!

zaten denk ik wel 10 flesje verzorgings spulletjes in voor de kleine,en een super leuk kraamvisite boek!

ik heb nog niets ontvangen van Unive,maar heb ook nog wel even tijd. Wij hebben gelukkig een relatief hoog bed dus ik kan er voorlopig nog makkelijk uit komen.

Terug
Bovenaan