Kraampakket

Ik zit ook bij unive. Ik moet nog ff goed kijken of alles er in zit. Heb ook nog wel veel van vorig jaar over. Die bedverhogers stel ik liever zo lang mogelijk uit, ons bed werd er net te hoog van. Kon er net niet fijn inkomen. Met bed verschonen was het wel weer fijn! Maar je kunt je bed ook gewoon op lege bierkratjes zetten, hoef je helemaal niks te kopen! Ik geloof dat die net zo hoog zijn als de bedhogers.

ik heb een boxspring, en ik hoef helemaal geen bedverhogers te gebruiken. (bij me dochter iig dan)
Hij zit wel net op het randje, maar als ik de verhogers er onder zet, wordt het weer te hoog. en ben zelf ook niet zo groot, dus dan heb ik strax een trappetje nodig om er in en uit te klimmen. haha

hey ff reageren..

ik ben verzekerd bij unive en kreeg ook dat pakket met nijntje tasje, toilettasje enz.. ik heb m gekregen bij 26 weken zwangerschap! dus mooi op tijd..

Ik heb m ook al, met 27 wk zwangerschap gekregen. Als je je op tijd hebt aangemeld... krijg je m voor de 30 weken en uiterlijk met 34 weken. De mijne was niet bijzonder... alleen een leuke knuffel waar mijn dochter nu dol op is. de baby heeft er tot zijn 1e jaar toch niks aan. als ik al dat kraamverband en die bevallingsspullen zie, dan doe ik de doos snel dicht.... brr... nog even niet aan denken hoor!

Terug
Bovenaan