kraampakket

Ik ben ook bij interpolis, kraampakket zat wel in een fijne doos maar het boek dat er bij zat was niet veel soeps. Scheelt echt heel erg per verzekering wat er in zit, is vooral nuttig.
@justmi, je kunt het hoognodige ook bij babydump en zo halen, zit dan al in 1 pakket.

Hier ook het kraampakket gehad (Ohra). Bleek al een paar dagen bij de buren staan en briefje om dat door te geven had die bezorgpipo bij een ander in de bus gegooid, geen wonder dat we van niks wisten. Wat een saai pakket zeg, alle benodigdheden en een knuffel genaamd 'Otje de otter'. Niet een knuffel die ik zelf zou kopen, maar dat kan persoonlijke smaak zijn.

@justmi, voor zover ik weet zijn er ook complete kraampakketten bij thuiszorgwinkels te krijgen. Daar kijken misschien?

ja klopt je kunt de pakketten idd bij prenatal en babydump krijgen, en de kosten vallen gelukkig wel mee, rond de 25,- zoiets..
is idd belachelijk, maar ik kon het niet meer aanpassen zeiden ze, en volgensmij is interpolis de enigste die dat niet vergoed zoals ik het zo hoor..
ach ja daar moeten we het maar mee doen he
liefs

Ja stom he, ik zit ook bij interpolis, maar ben aanvullend verzekerd, vandaar dat ik het wel krijg.
Gelukkig kan je het idd gewoon kopen bij de babywinkels, maar het is belachelijk dat het zo verschilt per verzekering.

Wat grappig om te zien hoe iedereen anders verzekerd is!
Ik dacht ik zit bij het meest bekende, Menzis, maar zie hem er ngo geen 1x tussen staan :) Heb hem ook gekregen via de post (per bus uiteraard) was een grote doos met heeel veel verband waar je bang van word!!!!
Maar ene ook knuffeltje en een kraamspel en een soort opbergmand voor op de commode voor de crampjes en shampootjes etc.

SAN85: Je moet de verzekering zelf bellen, sterke nog bij ons is het zo als je voor de 20ste week ofzo niet hebt laten weten dat je zwanger bent krijg je GEEN kraampakket!
Maar als je toch in het ziekenhuis gaat bevallen dan is het niet zo`n ramp, je kunt alles zelf kopen, al is het wel erg handig dat zij jou dus laten zien wat je nodig hebt.
Hoop voor je dat het nog lukt!

Zit bij Agis en heb nog niets ontvangen. Toen ik in februari belde zei ze 'u ontvangt hem binnen een paar weken'. Nou laat dat nog maar even zitten dacht ik toen.

hier vandaag het kraampakket van cz binnengekregen.
grote doos dacht oh leuk...
1 knuffel zetje zebra
1 boekje voor grote broer
en tjaha de rest allemaal verband,matjes,handschoenen,alcohol, navelklem,desinfectie ect.

wel ook met een brief erbij dat mocht ik nog over hebben dadelijk na de bevalling dat dit dan kan worden ingeleverd en dit naar moeders in arme landen gaat.
dat vind ik wel heel goed en doe daar ook zeker aan mee!

Ik zit bij Trias en bij standaard verzekerd en ook ik krijg mijn kraampakket niet vergoed en kan bij de apotheek hier in de buurt bestellen.
Geloof dat het 40 euro kost.

Terug
Bovenaan