Kraamverband kopen?

Hey dames,

in mijn kraampakket van de verzekering zitten een paar kraamverbanden. Alleen als ik nu her en der lees dat je wel een paar weken kan vloeien vraag ik me af of dit genoeg is of is het de bedoeling om extra van die dingen in huis te halen????
dan kan ik dat beter maar vast (laten) doen nu...

groetjes,
Marij

Hoi,

bij mij gaven ze het aan vanuit de kraamzorg. Meen dat er 2 pakken in horen te zitten en ze gaven aan er nog zeker 2 bij te halen. Toch heb ik nog over van de vorige keer, toen voel het ontzettend mee en kon ik al snel uit de voeten met gewoon maandverband. Dat is ook prima, er werd mij wel aangegeven het goedkoopste te kopen omdat daar de minste rommel (plastick etc) in zit. Weet niet waar je woont, maar wij wonen 10 minuutjes van de stad (maar volgens mij heeft de apotheker of drogist het ook) en het is snel genoeg bij gehaald...

groetjes Natasja

Ik heb 2 pakken, en dat schijnt genoeg te zijn. Na een paar dagen kun je naar "normaal" maandverband gaan gebruiken.......heb ik gehoord. heb het namelijk nog nooit meegemaakt haha

ik droeg einde van mn kraamverband dunner kraamverband zonder plastic(raden ze ook aan) maar dan gewoon normaal verband ipv die grote lappen....
ik heb 3 pakken gekregen van de verzekering en kijk wel hoelang ik er mee doe heb nog van dat andere verband in huis liggen wel..

in mijn werk zie ik ook vaak mensen die wel libresse ofzo pakken met plastic eronder maar dat broeit enorm als je hechtingen hebt dus raden ze het vaak af!!!

groetjes danielle

Ik heb de vorige keer gewoon het kraamverband opgemaakt en daarna gewoon verband, mocht ik te kort hebben dan is het zo bij gehaald, voor hetzelfde geld heb je die grote lappen niet nodig en dat zou zonde zijn

Bij yordi had ik 2 pakken in het kraampakket zitten. Daar had ik helaas niet genoeg aan. Toen manlief nieuwe wou halen, bleek in ons winkelcentrum het overal uitverkocht te zijn, omdat er een ware babyboom was!!!! Dus nu uit voorzorg maar alvast 2 pakken erbij opgehaald. Ik heb niet lang gevloeid, maar 4 of 5 weken, maar wel heftig en veel stolsels gehad.( sorry voor de vieze praat)
De laatste week kon ik gewoon maandverband gebruiken.

Liefs marielle

Ik ga er ook vanuit dat ik genoeg heb om de eerste dagen door te komen, daarna kunnen we altijd bijkopen. Wel ben ik op zoek geweest naar maandverband met zo min mogelijk plastic, geen libresse of zo dus, maar waar haal je dat? Bij kruitvat en etos niet gevonden..Welk merk heeft het of is er een winkel die het meestal heeft?
x Taraneh

Ik moest de vorige keer ook bijhalen, omdat de 2 pakken niet genoeg waren en ik toch nog vrij heftig bleef bloeden. Ik geloof dat ik nog 1 extra pak nodig had voordat ik op normaal maandverband over kon gaan.

Terug
Bovenaan