Kraamverband kopen?

Ik heb de vorige keren idd ook het advies gekregen verband bij te halen waar zo min mogelijk plastic in zit, die dikke goedkope dingen dus. Je merkt vanzelf wel wanneer je 'normaal' verband kunt gaan gebruiken.

ik heb de vorige keer genoeg gehad aan die 2pakken! daarna gebruikte ik gewoon maandverband.moest toch vaak naar het toilet dus doorlekken had geen kans.
ga er nu gewoon van uit dat k genoeg eraan heb.anders heeft mijn vriend nog snel bijgehaald.

@Taraneh

vaak bij de albert heyn of kruitvat of etos op de onderste planken ligt het goedkopere zonder plastic!!! het zijn dan idd wel wat dikkere lappen maar wel smaller en korter,,,,,

Mijn kraamverzorgster raadde me de vorige keer aan om gewoon dik maandverband te kopen en dan het liefst de goedkoopste variant. Dun maandverband zit niet lekker en in die dikke goedkope dingen zit het minste plastic.

Ik had genoeg verband in mijn kraampakket zitten de vorige keer, ik heb ook maar 3 dagen zoveel gevloeid dat gewoon large maandverband het niet hield, na dag 4 ben ik over gestapt op kotex omdat die van katoen is en geen plastic had, op aanraden van de kv.
Dus ik heb een 2 pakken gewoon maandverband in huis gehaald, en we zien het deze keer wel.

Terug
Bovenaan