<p>Ik ben momenteel 30 weken zwanger en ben serieus aan het twijfelen over wat de beste keuze is qua kraamvisite ontvangen in corona tijd. Ik snap natuurlijk goed dat we moeten doen waar we ons zelf het beste bij voelen maar ik zou wel graag weten hoe anderen dit aanpakken. Tijdens de kraamweek denk ik dat we geen bezoek zullen ontvangen, aangezien dat ook wordt gevraagd vanuit de kraamzorg (dus echt niemand ook niet onze ouders). Maar daarna onze directe familie denk ik wel. Laten jullie selectief mensen op visite komen of niemand, of iedereen? En als er mensen op kraamvisite komen, moeten ze dan van jullie op 1.5m blijven of laten jullie bijv. de kersverse opa's en oma's de baby wel vasthouden? Waar tekenen jullie die lijn? <br />Ik merk dat ik het erg moeilijk vind om daar een keuze in te maken. Het is voor onze ouders en broers en zusjes namelijk allemaal hun eerste kleinkind / neefje namelijk, dus het zou natuurlijk super zuur voor ze zijn als ze de baby niet vast konden houden, maar is dat slim in deze tijd met zo'n kwetsbaar kleintje?</p>