kraamvisite of kraamfeest?

Wij doen een kraamfeest.We hebben een zaal besproken.7 weken na de uitgerekende datum. Als ik nu bv volgende week al beval zal de datum aangepast worden.
We hebben beide een grote familie en verwachten zon 140 man.
Als ik ben bevallen komen mn schoonouders en 1 of 2 van mijn zussen denk ik (mijn ouders zijn afgelopen jaar beide overleden)
Verder zullen mn andere broers en zussen de eerste dagen ook langskomen mn schoonzusjes en zwager. Uiteraard zijn er uitzonderingen zo zullen mn vriendinnen ook wel in de eerste weken langskomen.
Wil absoluut niet nog een halfjaar met visite zitten ieder weekend.

@ rochat, hoe groot is jouw gezin?
idd met een grote familie is een feestje beter

Mijn man heeft alleen 2 broers met vrouwen
Ik heb alleen mijn ouders want mijn zus komt toch niet.
Verder hebben we 3 hele goede vriendinnen en een kleine groep vrienden daarbuiten. Maar de single mannen daaronder zijn niet zo kraamschudderig hahaha dat is iets voor vrouwen
Mijn team zal willen komen vermoed ik, 1 collega komt sowieso nooit bij mij langs, die wil vna mij af. Blijven er nog maar 3 collegas over.

Wij gaan het dan wel zo redden. Dus mijn knoop is doorgehakt.

Wij doen n kraamborrel. Heb nogal wat rare in de familie en die zie ik liever gezamelijk met de rest vd familie. Vrienden enz kunnen gewoon langs komen, en leuke familie mag natuurlijk ok eerder langs komen.

hahaha leuke familie mag eerder langskomen

hoop dat je dat neit zo op je geboortekaartje gaat zetten???

klinkt zo leuk en je hebt gelijk hoor!

close vrienden en familie mogen komen en de rest wacht lekker. Het is ons feestje!

En vooral: onze kleine baby!!!

Wij hebben een kraamfeestdag in de planning. Mijn ouders hebben een zaaltje in de flat die we gebruiken. Dan in drie groepen van max 2 uur familie, schoonfamilie en overig. Tussen de groepen door minstens een uur niets om weer ff rust te hebben.
Alleen de beste vrienden en opa/oma zijn eerder welkom

Wij doen gewoon visite. We hebben wel een grote fam met 22 man sterk aan manliefs kant en 10 aan die van mij, maar iedereen belt eerst. En komen ze wel onaangekondigd enm komt het niet uit? Dan kun je weer gaan. Ik ben daar heel makkelijk in. Ik hou van mensen over de vloer, maar wel mat mate. Dus als ik geen zin heb, dan niet. En als ze dat niet snappen is dat hun probleem haha.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan