Kraamvisite

Dankjewel lieve meiden.

Vandaag is de dag. Tot nu toe heb ik het nog droog kunnen houden.
Vanmiddag gaan we op verjaardagsvistie. Ik denk dan wel een beetje, eigenlijk had ik nu moeten liggen te bevallen.
De familie (met uitzondering van onze ouders) weet nog niet dat ik zwanger ben. Dus vanmiddag stap ik met bollende buik de kamer in. Van mijn man moet ik iets aantrekken waarin het extra goed opvalt. We zeggen niets, maar wachten de reacties af.

Wel een leuk vooruitzicht.

nou meiden, we gaan zo met het hele gezin zwemmen. Even kijken of ik nog in mijn badpak kan (het is zo'n strak sportbadpak).

Nou meiden bedankt allemaal.

Miep

Hoi Miep,

Wat dapper dat je bij  die kennis  op kraamvisite bent gegaan. En wat superfijn dat je je relatie met  haar weer een beetje hebt kunnen herstellen.

Ben je zondag nog een beetje goed doorgekomen? Zal ondanks de nieuwe zwangerschap een pittige dag voor je geweest zijn.

En hoe was het verjaardagsfeestje? Ik hoop dat je leuke reacties hebt gehad.

Groetjes, Em

Hee lieve Miep

ik wilde even tegen je zeggen dat je een supermens bent ! Wat ben je toch een kanjer en wat goed dat je gegaan bent ! Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat als een overwinning ervaart. Ik blijf je lekker volgen meis, en als je af en toe een potje wil janken, kom gerust even je hart luchten !

heel veel knuffels!!!!
Barbara
37 weken

Ik ben echt blij dat ik gegaan ben, de spanning is er nu af. Zij loopt natuurlijk met haar kindje te pronken in de straat, ze heeft groot gelijk met dat mooie weer. Maar gelukkig was ik dus al bij haar geweest, anders was ik haar denk ik toch wel uit de weg gegaan, en nu hoeft dat niet.

Bedankt voor alle lieve woorden.

Terug
Bovenaan