kraamvisite

Hoi hoi,

Bij ons eerste hadden we alleen op het kaartje gezet: rusten 12.00-15.00 en na 21.00uur. Dat was mij prima bevallen. Gezellig ouderwets visite aan bed, ik voelde mij ook super dus dan is dat gelijk gezellig. De naaste familie liep af en aan maar wonen allemaal in de buurt en de wat verdere fam/vrienden/kennissen/collega's belde allemaal om af te spreken. Komt misschien ook wel omdat man lief chauffeur is en ze niet wisten wanneer hij thuis was.
En nu hoop ik het weer zo te doen, gezellig ouderwets aan het kraambed met beschuit met muisjes..haha dat klinkt!

En het idd van Natasja, die lange vingers vind ik een goed idd voor zoon lief te laten trakteren op peuterspeelzaal.
We zien het wel, nu nog lekker even zwangeren!!!!

Groetjes Rianne

Hoi

Bij onze 1 ste hadden we op het kaartje gezet
eerst even een belletje voordat u langs komt
en dat ging goed ,ouders broers en zussen
kwamen gewoon langs maar dat is naaste fam
en dat vinden we wel ok!
Wij hadden bij de 1ste beschuit met muisjes gedaan en lange vingers maar de beschuit met muisjes namen ze hier toch liever
Nu zit onze eerst op de psz maar muisjes lijkt me niet zo geschikt (is zo hard) voor die kleintjes
Dus ben nog op zoek naar iets anders!

Maar hebben nog even de tijd!

groetjes Mel

@ Mel: bij de jamin zag ik nu allemaal roze, witte of blauwe spekken, is ook leuk om te trakteren.

Ipv de lange vingers kun je ook hetzelfde doen met soesjes. Slagroomsoesjes dippen in chocolade en dan met muisjes.
Ik ga deze keer voor de cakjes denk ik...hier wilde bijna niemand beschuit met muisjes....

hey hoi
mijn dochter (toen nog naar peuterspeelzaal.) heeft getrakteerd op
slagroom soesje met glaszuur en dan dippen in de muisjes, toen haar broertje was geboren.
thuis gewoon wel beschuit met muisjes.
denk deze keer gewoon weer.
of dat me dochter deze keer op school trakteerd op langevingers en muisjes dat moeten we nog maar even zien.
wij doen met de visite net als de vorige keer gewoon laten komen wanneer ze willen komen en/of wanneer wij dus kunnen.
maar moet erbij zeggen zo mega veel komen er dan toch niet gelijk.
groetjes mij

Hey meiden!

Wij willen alleen visite tussen 15.00 -17.00 en tussen 19.00 en 20.30 uur. Met uitzondering van de naaste familie en beste vrienden. Ook van te voren bellen heb ik op het kaartje laten zetten. Het is onze eerste en heb veel geleerd van mijn schoonzus die inmiddels 3 x kraamvisite periode achter de rug heeft haha! lekker afkijken.
Wat een superleuk idee met die lange vingers, dat ga ik maken oftwel laten maken, voor de kinderen die op visite komen. En verder ben ik best een beetje traditioneel en eten we heerlijk beschuit met muisjes.

Wij weten niet wat het wordt, ik ga denk ik maar van allebei inslaan. Mocht het in het weekend geboren worden. Doen jullie dat ook zo?

Wat leuk dat het nu al zo dichtbij gaat komen he!

gr. Janne van Krukel!

Terug
Bovenaan