Kraamvisite

Hoi ladies,

Ben een oktobermama maar dit club staat er nog niet bij :) dus post het even bij jullie.

Ik had even vraagje voor julli over het inplannen van de kraamvisite. Tot nu toe hebben we elke keer om 11 uur en 16.00 uur visite gehad (niet elke dag hoor) maar de kaartjes zijn nu ook verstuurd...en mensen gaan bellen om langs te komen. Hierbij zitten ook een hoop mensen die heel de week werken en dus savonds willen komen.

Ik ben niet zo'n voorstander van savonds kraamvisite want de avonden vind ik al heftig genoeg aangezien we zelf al vroeg liggen en de kleine ook nog wel eens een huiluurtje heeft in de avond.

Dus ik heb bij sommige voorsteld om half 7 te komen, dat is echt begin van de avond....maar ja dan gaan ze uiteraard niet halen en willen dus later. VInd het gewoon vervelend worden dat ik moet zeggen dat ik dit niet wil...en ben geneigd om me aan hun te gaan aanpassen maar dat wil ik niet...

Hoe pakken jullie dit soort dingen aan?? .

Niet doen hoor!! Jij bent de kraamvrouw en ze moeten dus rekenng houden met JOUW ritme..als ze dat niet snappen is dan heel jammer, anders krijg jj straks de kous op de kop.. gewoon uitleggen dat je dat nog niet aankunt/ dat je baby dat ritme niet aankan. Hier kunnen de 'werkers'in het weekend komen en anders maar niet.. soms duurt het dan wel een paar weken voor we een afspraak kunnen maken maar dat is dan jammer. Denk aan jezelf!
X mvtwee

Volg jezelf

Avonden ben ik ook geen voorstander van
Dus ik probeer de meeste zelf overdag te doen en anders het weekend

Sommige hebben we wel laten komen 's avonds maar over de telefoon aangeven dat het niet langer dan een uurtje kan vanwege de hectiek van de dag
Een avondje in de week max.9

Thansk voor de reacties.

Heb ondertussen de mensen gesproken en uigelegd waarom wij niet echt voorstander zijn van avond bezoeken.

Ook hebben we besloten om 1 a 2 avonden bezoek toe te staan mits ze om half 7 a 7 uur kunnen komen. Dit is nog een tijd die we redelijk kunnen hebben savonds. En zo kunnen de werkende mensen ook nog komen, kunnen ze niet door de weeks dan is er ook nog de zaterdag beschikbaar. Zondags houden wij lekker vrij voor ons drietjes, want manlief wil ook wel een dag weekend hebben zonder mensen over de vloer.

Er werd met begrip gereageerd gelukkig, ik maakte me hier denk drukkker over dan de mensen zelf .... :)

ik heb afgelopen zaterdag een kraamparty gehad in een zaaltje.echt super.ben blij dat ik dat gedaan heb.mijn dochter heeft echt nog geen ritme en weet dus nooit of ik snachts slaap. iedereen vond het een super gezellig feestje

Gewoon doen wat je zelf het fijnst vindt! Laat je niet door anderen beinvloeden, je hebt wel een bevalling achter de rug en gebroken nachten, dat hebben zij niet. Dus als ze willen komen moeten ze dat maar in het weekend doen.

Laat je idd niet beinvloeden!
Ikzelf was voor de bevalling alles aan het plannen. Durfde ook bijna niet te weigeren etc, mijn vriend heeft nogal een grote familie, ik totaal niet.
' Gelukkig' lag ik 5 dagen in het ziekenhuis, waardoor daar iedereen mondjesmaat binnenkwam, heerlijk.
En nu 3 weken later is iedereen weer geweest, maar heel rustig aan.

Doe het op JOUW manier!

Terug
Bovenaan