Ben erg blij om alle goede reacties te lezen, maar bij mij kraamweek??? Wat is dat, ja ok ik ben nu sinds 2 dagen bezig visite te ontvangen. Maar door alle omstandigheden natuurlijk niet meegemaakt zo ook wat ik las bij Moonpoontje.
Maar op dezelfde dag nog het zieknhuis uitgewandeld, ja ok ok kwart tempo, en wilde eigenlijk zelf naar het andere ziekenhuis rijden maar leek me niet verstandig met de medicatie en slaaptekort die ik had. en toen ook gewoon ruim 2 km gelopen naar de afdeling waar ik me moest melden. Ze konden niet geloven dat ik kwam aanwandelen!!!!
Nou vanaf dat moment bijna niet stil gezeten, behalve 's avonds op de bank. Maar merk nu dat alles wat ik op automatischepiloot deed niet meer volledig lukt, moet nu sinds Rebecca thuis is toch ff een stapje terug doen, mn lijf vraagt er nu om.
Mijn kraamweek is zeg maar 2 dagen geleden echt begonnen, en zonder hulp van buitenaf, redden we het prima, en ben ik nu hard aan het genieten, moet wel heel veel lof over mijn man uitspreken, die in alle opzichten heel hard helpt en mij nu probeert te ontzien. Hij laat mij 's ochtends uitslapen en gaat 's avonds vroeger naar bed zodat ik nu ff alle rust kan pakken. Jammer genoeg ben ik nachtmens dus nu nog vol wakker. Zit te wachten totdat madame wakker wordt voor laatste fles, maar die ligt in diepe coma, chips, gelukkig een paar films op tv.
Ik hoop dat alle anderen net zo hard kunnen genieten van hun kleine spruiten als ik nu!!!!!!!!
xxxx Pauline