kraamzorg en zorgverzekering

Ik ben bij Agis verzekerd en heb een goede aanvullende verzekering, op een vrijdag de aanmelding gedaan voor kraamzorg en binnen een week reactie van het bureau die de kraamzorg regelt (Yunio). Vorige keer was ook alles perfect geregeld en ik heb verder eigenlijk nooit geen problemen met Agis dus ik zit daar heel best.

Groetjes,

Puk

hoi

hier verzekerd bij groeneland achmea en de aanvraag was geen enkel probleem. via internet aangevraagd en voorkeur voor kraamzorg aangegeven. Binnen een week was alles geregeld.

hopelijk komt het voor de jullie allemaal goed!

Belle

Bedankt voor het onderwerp! Daardoor realiseerde ik mij dat ik er nog helemaal niet mee bezig was. Ik zit bij ONVZ (collectief) en ik heb me vanochtend aangemeld. Zij regelen de inschrijving, evt. bij een bureau naar keuze, dus ik ga ervan uit dat alles goed komt...!

quote: Puk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2008 21:13:39'));

Ik ben bij Agis verzekerd en heb een goede aanvullende verzekering, op een vrijdag de aanmelding gedaan voor kraamzorg en binnen een week reactie van het bureau die de kraamzorg regelt (Yunio). Vorige keer was ook alles perfect geregeld en ik heb verder eigenlijk nooit geen problemen met Agis dus ik zit daar heel best.

Groetjes,

Puk

Dan ligt het dus toch aan menzis dat het zo lang duurt voordat ik de bevestiging krijg.
Ook ik neem namelijk  de zorg af bij Yunio.

Poeh dat is schrikken zeg!
Ik ben ook verzekerd bij Menzis en heb me voor de zekerheid zowel bij Menzis als bij het kraamzorg bureau aangemeld, dan kan er niets misgaan. Nu hebben ze me bij het kraamzorgbureau alvast op de lijst gezet zodat er rekening mee gehouden kan worden met het inplannen van het personeel, het is dan natuurlijk wel hoog zomer en vakantietijd. Dus als je de keuze hebt, neem het zekere voor het onzekere en schrijf je bij allebei tegelijk in.

Hoi allemaal,

Ik heb nog niets geregeld (30 juli uitgerekend), via mijn zorgverzekeraar moet ik er zelf eentje uitzoeken. Dacht nl dat hun dat voor mij zouden doen. Maar hoorde deze week dus van niet. Nu heb ik totaal geen idee welke ik moet uitkiezen, denk eigenlijk als ikjullie zo hoor dat ik ook niet veel keus meer heb, en blij moet zijn als ik nog ergens terecht kan... morgen bellen dus!

liefs

Ik zou inderdaad niet te lang meer wachten inderdaad.

Iemand heeft me zelfs verteld dat je in de vakantieperiode misschien niet het maximaal aantal uren zorg krijgt omdat er te weinig kraamverzorgenden aan het werk zijn.
Vind ik eigenlijk niet kunnen.
We hebben er toch recht op, of zie ik dat verkeerd??

Terug
Bovenaan