kraamzorg

hallo allemaal ik heb even een vraagje vanaf waneer moet je kraamzorg aanvragen ik heb het namelijk vergeten te vragen ik ben nu 7 weken of hoeft dat nog niet alvast bedankt voor reactie
 
ik geloof dat je er wel voor de 10 of 12 weken bij moet zijn. Ik moest het regelen via het ziekenfonds vertelde de kraamzorg. Bel de organisatie waarvan je kraamzorg wilt en ze kunnen je het vast wel vertellen.
 
bedankt voor je rectie dan ga ik dat doen of kan ik beter wachten tot ik mijn eerste echo heb gehad die is over 3 weken dan weet ik ook of het hartje klopt!!!!!!
 
Hoi, nee dat zou ik niet doen. Ik heb bij mijn eerste namelijk ook gewacht toen tot 12 weken. Alles was goed en ik ben gaan bellen voor kraamhulp nergens niks meer. Ik ben van ellende naar het kraam hotel gegaan. Op zich niks mis mee. Maar je zit zover weg van je familie (het kraamhotel zit in rotterdam). Er zitten ook wel voordelen aan. Er is steeds iemand aanwezig, je kunt al je vragen kwijt. Je kleintje en jij worden goed verzorgd. Maar thuis is toch het beste voor mij dan. Ga maar gauw bellen
 
hoi

ik heb t rond 20 weken geregeld. alles zit deze zomer TOCH al vol, iedereen is met vakantie dus het maakte in dit geval weinig uit wanneer ik contact opnam.

zorg dat je verzekering op de hoogte is, is mijn tip. vaak regelen zij dit ook voor je, in elk geval sommige ziekenfondsen wel.

Bel anders even naar een kraamzorg in je buurt om te vragen hoe druk het is. Rotterdam staat bekend om de kraamcrisis, in amsterdam is dat weer minder. Nou ja. het is ook vervelend om nu alles af te bellen en uiteindelijk bij pech de afspraken weer terug te moeten draaien.

succes!
 
Terug
Bovenaan