...... Kraamzorg

Hoi Hoi,

Ik ben een paar wkn geleden gebeld door de kraamzorg en ze zijn vorige week dinsdag langs geweest. Ik  was toen  30 wkn +  5 dgn. Dus best netjes op tijd vind ik.

Het was heel gezellig met die mw en wat bleek nu......het was de tante van een collega van mijn man. Het was echt een gezellige kletskous en ze is hier 1,5 uur geweest (1/2 uurtje over de kraamzorg en een uur over van alles en nog wat gekletst).

Kruimel (31 + 4)

hallo,

In mijn brief staat dat ze 4 weken van te voren komen.
Dus ik wacht het gewoon rustig af.

groetjes mirjam (31 wekn en 5 dagen)

Ik ben verzekerd bij CZ en heb vorige week een tel. intake gehad. Stelde niet veel voor. Bij CZ doen ze tegenwoordig altijd een tel. intake bij een 2e of 3e kindje.
Ik ben trouwens erg benieuwd naar het aantal uren wat jullie krijgen.
Ik krijg nu 48 uur, standaard 44 uur + 4 uur extra omdat mijn dochter onder de 4 jaar is.

groeten Janneke

Hallo,

De kraamzorg komt as vrijdag bij ons langs. Ik moet de negenmaandenwijzer van Meander zorggroep bij de hand hebben vrijdag.....

Ben benieuwd.

Groet Anja

Hallo

Nou ik heb ze toch afgelopen maandag gebeld in de hoop dat en wat denken jullie... vandaag ben ik gebeld en ze kan aanstaande maandag al langskomen. Heel toevallig ben ik vrij want anders had het pas over 3 weken gekund. Daarom wilde ik dus die afspraak alvast hebben staan en nu heb ik dus ook nog eens het geluk dat ze snel konden. Dus meiden bellen en navragen helpt dus echt. Ik ben niet zo'n afwachtend type en wil graag alles snel regelen en straks echt genieten van mijn zwangerschapsverlof die over 3 weken al ingaat. Toevallig vandaag ook aan het wassen geslagen van de babykleertjes en we zijn ook vandaag begonnen met  wennen voor mijn dochtertje in haar nieuwe kamer maar vooral nieuw, groot bed. Ze ging heel even huilen maar het gaat goed. En dan heb ik opeens joh wat gaat het snel allemaal. Nog 9 weken (waarschijnlijk 7 ivm tweeling) en dan zijn we met z'n vijven.

gr angelique

Terug
Bovenaan