Kraamzorg

hoi minke 39

ik heb me wel aangemeld bij de kraamvogel
ik kom ook uit lelystad.
ik wist niet eens dat er meer kraamzorgen waren hier in lelystad

safri 14+5 dagen

Ik vind het echt heel moeilijk welke ik nu moet kiezen.
Bij Hannah had ik Atenda. Maar had het toen volledig door m'n verzekering laten regelen. Was er wel tevreden over trouwens.
Nu heb ik een andere verzekering en die werken niet met Atenda.
Wel heb ik een lijst van wel 10 andere bureau's gekregen, of ik even wilde zeggen welke ik wilde. Eh pardon, mag ik daar even over na denken...

Inmiddels een week verder, maar ik weet het nog niet...
Ik wil een bureau dat:
- gecertificeerd is voor borstvoeding (dat is Atenda dus niet, dus toch reden om er dit keer niet voor te kiezen)
- ook zorgt voor andere gezinsleden
- ook wat in de huishouding wil doen

De kraamvogel stond ook op het lijstje, en wat ik las op de site vond ik goed klinken. Had eigenlijk geen zin meer om verder te zoeken, maar toen hoorde ik ook slechte ervaringen van anderen daarmee en nu weet ik het niet meer...
Iemand bij mij uit de wijk heeft gekozen voor Partula (stond ook op m'n lijstje), die is kleinschaliger, neemt niet meer mensen aan dan ze daadwerkelijk aankunnen en zij heeft er van meerdere mensen goede verhalen over gehoord. Ga dus toch maar daarvoor denk ik...
Ach het blijft sowieso toch afwachten wie je krijgt...

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 13 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Ik denk dat het toch een gokje blijft.
Maar ik  denk wel het volgende,
omdat de kraamvogel zo groot is, zijn er natuurlijk ook meer meningen over te horen.
En de kraamvogel in bijvoorbeeld zaandam  werken andere mensen dan in amersfoort.

Ik zie het wel, we zullen onze verhalen wel over een half jaar hier spuien. haha.

x pamma

Tuurlijk kan het per plaats ook heel anders zijn bij dezelfde organisatie, maar de verhalen die ik gehoord heb van de kraamvogel zijn uit Almere waar ik dus ook woon en uit Lelystad.

Bij Hannah had er eigenlijk iemand uit Amsterdam moeten komen voor de assistentie bij de bevalling. Hoeft dus niet uit je eigen plaats te zijn. Gelukkig hadden ze toen iemand gevraagd die bij mij in de straat woont, die was nog net op tijd...die uit Amsterdam was zeker veel te laat gekomen...

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 14 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Terug
Bovenaan