Kraamzorg

ik ga me aanmelden bij de instelling die ook de bevallingskliniek runt hier in den haag. aangeraden door de verloskundige. ik heb er wel heel erg over nagedacht omdat er instellingen zijn die niet doen voor je bezoek. maar deze wel. en dat is voor mij heel belangrijk aangezien mijn schoonouders 150 km verderop wonen en mijn ouders veel werken.

Ik geloof dat ik me eerst maar eens ga melden bij mijn ziektekostenverzekeraar..... en dat zij dan de rest regelen nadat ik mijn voorkeur uitgesproken heb. Dat was in ieder geval de vorige keer zo?

Ik heb me nog niet aangemeld, maar dat doe ik over een aantal weken wel. ik heb op hun website gekeken dat het ongeveer vanaf 3 maanden is. Kan natuurlijk ook eerder in drukke tijden. Oktober was vorige keer niet zo druk.

Groetjes Rebeca

Hoi hoi!
1 Tp voor iedereen...Melod je NU al aan bij een kraamzorgburo!!!!
Al ben je misschien nog maar een week of 6...
Er zijn enorme tekorten aan kraamverzorgsters, en daarom willen de buro's graag weten waar ze in jouw uitgerekende maand aan toe zijn.Iemand schreef dat ze pas met 15/20 weken zich gaat aanmelden...zou het echt veel eerder doen hoor!
Ik ben nu zwanger van de 4e, maar wil niet overkomen alsof ik alles weet hoor, maar weet wel dat ook door je verloskundige wordt aangeraden zo snel mogelijk (uiterlijk met de 12e week) kraamhulp te regelen.En wat is nou 1 telefoontje...
Succes!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan