Kraamzorg

Bij mij is ze ook al geweest. Ik vond het zelf een beetje vroeg met 29 wkn maarja...het zij zo. Ze wilde wel even alles bekijken maar ze ging idd niet alles tellen enzo!

Zo idd vroeg, bij mij komen ze pas in de 8ste maand zei ze.. Nou ja komen ze had het over bellen. Ik zie het wel!

Hahaha, met 29 weken al komen controleren. Dat zou lachen worden bij mij. Ben nu 28 weken en zit nog in de verbouwing van de begane grond. Daarom wonen we momenteel op onze laatste lege kamer, de babykamer. Daar hebben we een keuken/woonkamer gecreeerd. Hier hoeven ze nog niet aan te bellen...

Bij mij hebben ze net vorige week gebeld.
Alles ging telefonisch en komt niemand aan huis.
Ze wil informatie over gezin en heeft gekeken hoeveel uur we kraamzorg krijgen.
Wij krijgen 45 uur verdeeld over 8 dagen maar ik moet in ziekenhuis bevallen dus die dagen gaan er weer vanaf.

Misschien hebben ze er wel een standaard beleid voor...ik woon niet in een van de beste buurten dus ik snap dat ze wel langs wil komen. Bij mensen die niet de nederlandse nationaliteit hebben snap ik het ook wel. Je weet dan gewoon niet waar je je medewerker naar toe stuurt en of ze daat uberhaupt wel haar werk kan doen.

Terug
Bovenaan