Kraamzorg

Ik vond het ook al erg vroeg. Ik weet niet of er nog een 2e gesprek komt we merken het 2 mei wel..
De kamer is wel zo goed als klaar. Er moet nog een nieuwe vloer in en dan inrichten, maar dit komt pas eind mei van het vakantiegeld. Ben wel heel benieuwd want het is allemaal nieuw voor ons.

Manu-mij graag gedaan:)

Haha Marie2012, ik dacht precies hetzelfde. Ben nog niet eens begonnen met nadenken over het kamertje (hihi)...nu ook nog geen geld voor, dus dat zal de reden zijn...

@bilsbanaan: kijk eens bij de kringloop en op marktplaats. Daar hebben ze vaak een hoop leuk spul en echt niet duur!
Ik heb daar al een hoop kleertjes en wat speelgoed vandaan. En laatst ook een klein matrasje voor 7 euro om voor de box te leggen voor als m'n zoontje nog eens besluit eruit te klimmen...

@bilsbanaan...

er zijn heel veel rommelmarkten waar je word doodgegooid met babyspullen bedjes, boxen babykleertjes babyfoons van alles en nog wat!!!

wij hebben alleen de bevestiging brief gehad van de kraamzorg.

volgnes mij komen ze regens in juni/juli

Ja wij zijn al een tijd bezig met de kamer, dit komt omdat het allemaal rustig aan moet. Mijn man is herstellende van een hernia en andere rug klachten. Het gaat wel sneller dan verwacht hoor.

Bilsbanaan wij wouden eerst ook alles nieuw, maar hebben toch ook een hoop spullen via marktplaats hoor scheelt zoveel geld.

Ik ben benieuwd of ze na 2 mei nog een keer komen. we wachten het allemaal af.

nee nog niet maar dat is pas bij 6 maanden zwangerschap...dus ik moet nog ff geduld hebben
wel heb ik de hele babykamer/uitzet klaar....alles picobello in orde...moet alleen de luiers/kleertjes nog wassen maar daar wacht ik nog ff mee anders kan t weer;-)

Terug
Bovenaan