kraamzorg

Ik vond belangrijk dat het personeel een borstvoeding curses hadden gedaan en je daar goed mee konden helpen. Ik vond wel vervelend dat ik er twee kreeg. De ene vond ik fijn en de ander niet.
Gr.

Ik had ook echt geen idee wat ik moest kiezen, maar ik heb voor een vriendin van me tante gekozen die dit doet als zzp'er. Zij ging de rest ook allemaal regelen met de verzekering enz.. Dit vond ik wel fijn.

wij hadden kraaminzicht. Allen ervaren dames met als achtergrond verpleegkundige die van aanpakken weten. Geen meisje van 21 aan het bed. Met alle respect voor meisjes va 21 :)

Hier het zelfde dilemma. Ik heb 2x de provinciale kraamzorg gehad en dat was super bevalen. Nu wonen we in een andere regio (West Brabant) en moeten een andere kraamzorg kiezen (Thebe, DAT, Homecare). Heb echt geen flauw idee hoe die keuze te maken. Ze beloven allemaal van alles, terwijl ik gewoon een ervaren iemand wil hebben en de hele periode 1 persoon.

@Sientje, ik heb in mijn brabantse tijd Kraamzorg West Brabant gehad, die beviel mij in alle opzichten prima... Of mag jij die niet?
Nu ga ik voor de 3e keer voor de provinciale, ook prima!

Terug
Bovenaan