Kraanwater of bar le duc

Je kunt gewoon kraanwater gebruiken hoor,dat is hier zo schoon,ik maak voeding voor de hele dag en kook het daarvoor even een paar minuten,maar mijn dochter drinkt al weken gewoon koud kraanwater,uit een antilekbeker
Bronwater is alleen maar 'schoon' als je het pak/de fles net geopend hebt,daarna komen daar ook bacterien in en is dus eigenlijk nog slechter,tenzij je voor elke fles een nieuw pak lostrekt!
 
Ik gebruik zelf ook barleduc, mijn dochtertje is nu 7 weken oud. Bij mijn eerste kindje heb ik ook 3 maanden barleduc gebruikt, totdat de risicoperiode van darmkrampjes voorbij waren. En ik moet zeggen, beide kindjes hebben weinig last van krampjes en of dat daardoor komt, geen idee, maar ik ga het niet anders proberen in ieder geval, het gaat goed zo. Als mijn dochtertje straks 3 maanden is dan ga ik ook weer gewoon over op kraanwater. Volgens de deskundigen mag je tegenwoordig ook meteen al met kraanwater beginnen, mits je de fles per keer klaarmaakt en niet voor 24 uur, want dan moet je het wel eerst koken.
 
Ik hoorde trouwens gisteren van mijn man dat Bar le duc gewoon water is uit utrecht!!!! De franse naam voor utrecht is bar le duc. Dus of je nu uit de kraan pakt of uit utrecht.....

Groetjes
 
Terug
Bovenaan