kramp door pap

nou ik laat me niet echt afschrikken door zulke berichten...Volgens mij kunnen wij en onze kinderen helemaal niets meer eten, want overal zit wel iets schadelijks in..Is het geen gif in appels dan is het wel iets anders..
Ik had eindelijk na lang modderen met homeopatische middeltjes in infacool eindelijk een rustige lachende en tevrede baby die toen ineens ging doorslapen...
Ben inmiddels zwanger van de 2e en zal het zo weer geven..Waarom adviseren ze vrouwen die borstvoeding geven en de kinders hebben krampjes venkelthee te drinken?
 
Dit staat dus juist bij de richtlijnen voor oa borstvoeding dus, zoals ik al zei, dat advies is achterhaald!

Zal het even hier plakken;

•drink niet te vaak venkel- en anijsthee, ook niet als middel bij bijvoorbeeld darmkrampen of ter bevordering van de productie van moedermelk (venkelthee heeft hierop overigens ook geen effect). Geef baby’s helemaal geen venkelthee.
•gebruik geen kruidenpreparaten of etherische olie met sassafras of dong quai.
•gebruik geen anijsolie en venkelolie

Kijk ieder moet het voor zich weten maar ik vind de vergelijking met Infacol wel een beetje raar, dat is er tenslotte speciaal voor gemaakt. Venkelthee is een huismiddeltje...
Venkelthee en de twijfel daaromheen was ook al bekend toen ons zoontje (November 2007) zo'n last had van krampjes.
 
Terug
Bovenaan