kramp en roze afscheiding

Ik heb al een week wat buikkramp en sinds vanochten heb ik wat roze afscheiding ( beetje slijmachtig)
weet sinds vorige week dat ik zwanger ben.
Vogens de arts hoef ik mij   geen zorgen te maken ,maar bij de 1e had ik dit niet
Heb daarna een miskraam gehad en ben erg bang
Herkend iemand dit??

Hoi Jenta,

Hoe ver ben je al? Ik hoop dat het gewoon goed blijft gaan natuurlijk. Wat roze afscheiding hoeft niet in een miskraam te eindigen hoor. Maar je zei dat je ook buikpijn hebt he. Erge krampen? Of gewoon wat zeurderig alsof je ongesteld moet worden. Dat laatste is wel vrij normaal en hoort bij het begin van een zwangerschap. Hoe is het inmiddels?

Groetjes Petra

Hoi Petra

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen
Ik heb de buikpijn wel al ruim een week
Een soort zeurderige pijn/kramp. dacht daarom vorige week dat ik gewoon ongesteld moest worden
Die afscheiding heb ik vandaag pas en alleen bij het afvegen

Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en dat was met heftige buikpijn en een bloeding
Ik verlies nu geen bloed
Maar ben erg angstig merk ik

Heb jij het ook gehad

Hoi Jenta,

Ja ik heb het ook gehad begin januari. En ik had buikpijn en dat liep uit in hevige krampen zoals n minibevalling. Met heel veel bloedverlies.

Zoals jij het omschrijft denk ik dat het gewoon de baarmoeder is die zich aan het aanpassen is in het begin. Dat voelt echt als ongesteldheidspijn en het kan je zeer onrustig maken. Hopelijk is dat het gewoon en verdwijnt het in de loop van de dagen. Wanneer mag je naar de vk of gyn?

Grtjs Petra

hoi petra

Bij jou liep het uit op een miskraam?? Als ik dat vragen mag
had je lang buikpijn van te voren???
en had je eerst roze afscheiding??

Mijn miskraam was kort en hevig en vrijwel meteen bloedverlies
Deze buikpijn is al even aanwezig

Deze buikpijn is niet lekker maar meer zeurderig met af en toe een steek
Ik mag 7 april een echo laten maken
Dan ben ik 6 weken en 5 dagen.
Hoop dat ik het zolang volhoud

Hoi hoi,

Ik had de avond voor de miskraam ineens buikpijn maar dat was hele andere pijn dan de gewone zeurderige ongesteldheidspijn die ook gewoon bij de zwangerschap hoort. Ik heb al 2 kids en in het begin van die zwangerschappen heb ik ook gewoon ongesteldheidspijn gehad. Maar de buikpijn die ik had van de miskraam was gewoon heel anders. Echt! En die begon de avond van te voren en de volgende dag had ik eerst wat roze afscheiding maar dat ging al snel over in bloed, zat maar een paar uur tussen.

Weet je meid, elke zwangeschap is anders en elke miskraam ook. Lees de verhalen maar eens hier. Voelt het verder wel gewoon goed? Ik duim voor je dat het gewoon lekker blijft zitten en dat je op 7 april een mooi kloppend hartje zal zien! als je echt heel ongerust bent dan bel je toch gewoon de vk. Die kan je misschien wel een beetje geruststellen he.

Liefs Petra

het voelt niet goed, maar dat komt ook omdat mijn vriendin vorige week haar kindje moest weg laten halen met 12 weken
ben gewoon erg bang merk ik, dus misschien ook wat stress en daar krijg je ook kramp van.
Maar die roze afscheiding ken ik niet
Bij mijn miskraam was het ook hele heftige buikpijn , niet te vergelijken
Dit is gewoon irritant

Ik heb 1 gezonde zoon, maar het zou zo welkom zijn
Merk dat het allemaal zo gevoelig ligt.
Nooit van mijzelf verwacht
ben een heel nuchter iemand

wil jij nog meer kinderen

Terug
Bovenaan