kramp en roze afscheiding

Gossie meid, je bent gewoon ff heel emo he. Ja dat ken ik wel hoor, hoort er ook allemaal bij. En het rottige is dat je het niet in de hand hebt of het mis gaat of niet.

Je angst kan ik me goed voorstellen. Ik weet niet hoe het bij mij zal gaan als ik weer zwanger raak. Of ik dan bang ben of niet. Ik moet het allemaal nog zien. Ik heb nog wel een kinderwens ja. Heel graag wil ik weer zwanger worden en daar zijn we ook mee bezig. Zie wonderwomen topic.

Hopelijk heb je er wat aan om op het forum wat van je af te kletsen. Het helpt vaak wel hoor als je leest over anderen die net zo bang en onzeker zijn als jij zelf en door dezelfde dingen heen gaan. Wel balen dat het niet goed voelt. Ik hoop echt dat het omdraait en dat je een gezond kindje krijgt aan het eind van de rit.

Sterkte!

hoi jenta..

bij mijn eerste zwangerschap ging het naar mijn idee goed, maar bleek de kleine toch niet gegroied te zijn. daar kwamen we met 14 weken achter.
de 2de miskraam heb ik helemaal geen buikpijn gehad. en nu de derde keer eerst blooedverlies en daarna pas wat krampen, maar niet zo erg als bij de eerste miskraam. daar heb ik echt weeen gevoeld.

zo zie je maar dat ieder miskraam verschilt...

ik hoop voor je dat het positief nieuws is wat we binnenkort van je krijgen..

Ha Jenta,

Kan me helemaal voorstellen dat je bang bent, ik heb t ook! Toch heeft bij mij een geluk gevoel de overhand.... mijn lichaam heeft het toch maar weer mooi voor elkaar... zoveel mee gemaakt en nu dit!
Mijn miskraam heb ik niet echt voelen aankomen... En pijn in het begin van de zwangerschap schijnt gewoon te zijn. Ik heb het toen niet gehad en nu eigenlijk ook niet. Alles anders he.
Ik heb als ontzettende rasoptimist waarschijnlijk makkelijk praten maar probeer aan je groeiende kindje te denken en af en toe te 'vertellen'   dat het welkom is... krijg je toch wat blij gevoel erbij!!!!
Ik duim voor je hoor! En ja toegegeven voor mezelf ook...
Liefs,
D

Hoi
Vandaag gaat het wat beter.
Nog wel een gevoelige buik, maar het kramp gevoel is weg
Had vanochtend nog wat roze afscheiding (bij het afvegen en was bij  een grote boodschap)  en verder niet
Dus wie weet is het gunstig
Had ook last van obstipatie en kon vandaag weer na 2 dagen dus misschien was dat ook wel een rede..
Sorry  als het wat onfris over kom, maar jullie snapen wat ik bedoel
We hopen dat het goed gaat komen

D had jij hier ook last van

Hoi Jenta,

Gelukkig voel je je wat beter joh. Ja dat je 2 dagen niet kunt is ook wel iets wat er bij hoort haha...en geeft niks dat je het zo omschrijft hoor. Zo begrijpen we je tenminste. Het kan heel goed zijn dat je daar buikpijn van had he. Ik hoop dat je je wat rustiger blijft voelen.

Groetjes en gooi het er maar uit he als je wat dwars zit.

Petra

hoi Petra

ik heb geen last meer van kramp en ook geen afscheiding meer gehad
Dus voelt allemaal wel beter zo.
maar het blijft wel spannend, ben blij als ik 7 aril mijn echo heb gehad
en een kloppend hartje heb gezien

Terug
Bovenaan