Kramp in mijn kuit vannacht!!

Hier ook heel erg snel last van kramp:S.
Tip van mijn fysio: voor het slapen gaan op bed 1 been omhoog leunend op de andere knie en dan je voet 25 keer linksom en 25 keer rechtom draaien en ook zo met het andere been als je dat gedaan hebt dan 25 keer je bekken kantelen.
Dit om de afvalstoffen af te voeren uit je benen.
En niet direct na de oefening naar het toilet gaan want dan heeft het nog geen zin!

Sterkte ermee!
 
Tijdens mijn eerste zwangerschap ook heftige kuitkrampen gehad. Een keer vroeg in de ochtend zo erg, dat ik uit bed stapte en me wilde vasthouden aan de vensterbank. Toen zakte ik door m'n benen en had en een gebroken pols (complexe breuk en 2 operaties nodig en dat tijdens 32 weken zwangerschap. Zelf raad ik dus af om uit bed te stappen bij kuitkrampen, hoe erg en pijnlijk ook!!!
Nu ik zwanger ben van de 2e, heb ik direct een voedingskussen gekocht en leg deze onder mijn voeten tijdens het slapen. Ook drink ik een halve liter melk per dag. Schijnbaar kunnen de botten van een zwangere kwetsbaar worden, met kans op eventuele breuken.
Verder heb ik nog niet de ideale tip gevonden in mijn geval. Ik wens je dan ook veel succes en hoop dat die vervelende kuitkrampen zullen stoppen.
 
Terug
Bovenaan