Kramp

Aargh! Ik heb er steeds vaker last van.. lig ik 's nachts lekker te slapen word ik wakker van de pijn.
Van kramp in m'n kuiten, aan de onderkant van m'n voet en zelfs aan de bovenkant!

Vanmorgen zo heftig in mn kuit gehad, dat het me nu nog zeer doet :S Net maar even op google gezocht wat je moet doen als je het hebt..
Meer die er zo'n last van hebben? Ik ben echt blij als die vervelende kwaal weer over is zeg!

Nee, die herken ik (nog) niet, gelukkig....
Lijkt me heel irritant.
Aan het eind van de dag voel ik me wel alsof mijn buik 3 keer zo groot is, dan hij eigenlijk is.
Maar ja, dat hoort er bij, denk ik :).

Liefs

Ik herken het van een van de vorige zwangerschappen!
Het kan echt zoveel pijn doen dat je bijna moet overgeven. als je kramp in je kuit heb moet je je tenen naar je toe trekken/duwen dan wordt het minder. dus je spieren goed oprekken. Ik heb het nu af en toe in m'n tenen ook heel vervelend, maar het is nog te doen.
succes ermee

Heel herkenbaar, wat helpt is op het moment dat je ervan wakker schrikt, je been te strekken en je tenen naar jezelf te laten wijzen. Dan ik gelijk de kramp weg.
Ik heb deze kwaal al maanden. En soms lukt het inderdaad niet meer om te strekken, want dan staat je hele been al op spanning, tja daar heb ik ook geen tips voor, enige is je proberen te ontspannen, maar ik jank het dan ook haast uit van de pijn.
Meid nog 3 maanden, volhouden!!!!

auwwww..... helaas erg herkenbaar
Tips wat je er tegen kunt doen heb ik eigenlijk niet want dat weet ik helaas ook niet.
Wat je niet moet doen( heb ik namelijk wel geprobeerd) is proberen te gaan staan/ lopen. Ik dacht dat dat wel eens zou kunnen helpen. Nou van de wal in de sloot hielp het me.... het deed zo zeer dat ik niet op mijn been kon staan en ben gevallen dus dat probeer ik maar niet meer weer.

Sterkte!!!!

auwwww..... helaas erg herkenbaar
Tips wat je er tegen kunt doen heb ik eigenlijk niet want dat weet ik helaas ook niet.
Wat je niet moet doen( heb ik namelijk wel geprobeerd) is proberen te gaan staan/ lopen. Ik dacht dat dat wel eens zou kunnen helpen. Nou van de wal in de sloot hielp het me.... het deed zo zeer dat ik niet op mijn been kon staan en ben gevallen dus dat probeer ik maar niet meer weer.

Sterkte!!!!

ja helaas heel herkenbaar!
(vooral in de vorige 2 zwngerschappen)

WAT IK HOORDE IS DAT EEN STUK ZEEP ONDER JE MATRAS OF HOESLAKEN HELPT!!!!
ik heb het zelf nog niet kunnen proberen omdat het nu nog meevalt maar ik zou zeggen:
baadt het niet dan schaadt het niet toch?

Vannacht ook behoorlijk last van gehad inderdaad. Ook had ik last van een soort van kramp in mijn arm/pols. Net of daar een spatader zat ofzo. Heel onrustig gevoel.

Terug
Bovenaan