Krampen en bloedverlies geen goed nieuws?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

omdat niemand het nog weet ben ik blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.
Ik heb volgende week een vervroegde echo om te kijken of alles nog ok is. Heb gisteren een beetje bloed verlies gehad en vandaag weer een beetje. Had vrijdag en zaterdag wat krampen maar vooral vanwege de ontlasting. daarna was het over.
Maak me toch zorgen en heb een voorgevoel dat het niet goed is. De verloskundige zei dat de kans op een miskraam er zeker is.

We weten nog niks en het gaat verder uitstekend dus afwachten maar tot volgende week wat de cho zegt.

E

Hoi E,
Ik heb ook in het begin bloedverlies gehad. De huisarts zei toen dat ik 50% kans had op een miskraam, met andere woorden er is niks zinnigs over te zeggen. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan en dat de echo positief is. Vraag eventueel om een inwendige echo als ze het nog niet kunnen zien. ik heb dat niet gedaan en 2 weken in de stress gezeten.
Heel veel sterkte!
Mar

dat is fijn om te horen. 14 feb is de echo (inwendig) om te kijken of het goed is. We gaan maar uit van het ergste dan kan het alleen maar beter worden

Nu een week spanning

Een week lang onzekerheid is nooit leuk. Maar je hebt gelijk het kan op deze manier alleen nog maar meevallen.

Sterkte
Wietske

Een week lang onzekerheid is nooit leuk. Maar je hebt gelijk het kan op deze manier alleen nog maar meevallen.

Sterkte
Wietske

Het liefst wil je het natuurlijk nu weten, maar wie weet wordt je geduld beloond met een mooie echo. Zelf heb ik ook met ruim 6 weken een flinke plas bloed verloren. MiniMiep zit er nog steeds en laat zichzelf goed voelen.

Sterkte

Miep

Hoi E

Getverdemme!!!
Wat vervelend. Hier zit je zeker niet op te wachten. En dan nog een week te moeten wachten. Heel veel strerkte en succes!!!!
Ik wacht met spanning met je mee en zal voor je duimen.

Mo

nog 6 daagjes en weer wat bloed verloren. gelukkig niet veel maar het is nooit goed. Ik hoop dat alles ok is volgende week maar ga nog steeds van een miskraam uit.

Bedankt voor jullie steun

Terug
Bovenaan