Krampen en bloedverlies geen goed nieuws?

Hoi, ik heb hetzelfde gehad verl jaar en ben afgelopen oktober van mijn dochter bevallen!
Ik had een stevige bloeding met 7 weken en kreeg daarna een echo en toen was de vruchtzak leeg! de afspraak voor curretage was al gemaakt voor 2 wkn later en voor de zekerheid kreeg ik nog een echo en daar zagen we een vruchtje met kloppend hartje! Weer een week later verloor ik 2x  weer wat bloed en ook toen was de echo goed. Uiteindelijk heb ik dus 3x wat bloed verloren in de eerste 12 weken en het vruchtje is toch blijven zitten! Ik ging ook uit van het ergste, had al eerder miskraam gehad, maar zo zie je maar, het kan soms ook anders! succes

Hoi E.

Wat vervelend voor je, ikzelf heb dat ook gehad met mijn vorige zwangerschap, bij 8 weken tot en met ongeveer 13 weken had ik iedere dag wat bloedverlies maar...... ik heb toch een gezonde zoon en ben in totaal 42 weken zwanger geweest. Dus, hoe moeilijk het ook is, gewoon afwachten en op naar de echo en ik hoop dat het voor jou een hele fijne valentijnsdag zal worden.

Dikke kus, Angel

(19 weken, 2e kind)

Hallo E.,

Het enige wat uitsluitsel kan geven is de echo en helaas moet je daar nu even op wachten, het is niet anders. Bij mij heeft bloedverlies bij 6 weken tot twee keer toe een miskraam opgeleverd maar je leest op dit forum ook vaak genoeg  dat het toch goed kan gaan!

Ik wens je heel veel sterkte met afwachten en hoop op goed nieuws voor jou. Ik heb er zelf net drie weken wachten op zitten omdat ze bij de echo met 6 weken nog niets konden zien in het vruchtzakje en mijn gynaecoloog pas na drie weken weer plek had.    
Voor suzjuh: wel bizar trouwens als ze met 7 weken een leeg vruchtzakje zien en 2 weken later een levend vruchtje! Wat een hel heb je dan daarvoor door moeten gaan...

groetjes
Beppie

Terug
Bovenaan