Krampen (laag in onderbuik)

Ja die klachten zijn echt drama.. zoveel krampen nog steeds.. lekker met vrienden buiten die heerlijk met t warme weer zwemmen en ik die er bij zit die soms half dood gaat.. gelukkig weten die vrienden dat ik zwanger ben dus ze kijken niet gek op.. me vriend ziet t ook altijd meteen en probeert dan me rug te masseren of over me buik te wrijven.. het komt ook echt steeds vaker per dag voor en duurt nog steeds elke keer ongeveer een kwartier.. na dat kwartier ben ik echt weer mezelf en kan ik weer lekker genieten.. denk dat t echt een combinatie is van alles wat er in me lichaam gebeurt.. dus probeer elke keer gewoon te denken oké, t hoort er bij, je moet er wat voor over hebben.. 
t is echt ook met de week meer kwaaltjes.. me borsten beginnen steeds meer pijn te doen en die tepels.. JEZUS! Hahahahaha! 
Gelukkig komt de echo steeds dichter bij en kan dan hopelijk een beetje genieten als t allemaal goed zit.. want heb nog steeds zo nu en dan twijfels of t allemaal wel goed is en goed gaat.

Jeetje, toch wel hevige krampen dus! Zijn het ook vooral je darmen of echt soort van menstruatie-achtig? Bij mij voelt het vaak als het laatste, maar heb dat wel weer vaker als ik net heb gegeten, dus dat zal wel met elkaar verband houden.
Wel fijn dat jouw vriend er veel begrip voor heeft en je het gemakkelijk probeert te maken. Dat scheelt weer. 
Voor mij is het morgen exact een week geleden na nod (al had ik 10d geleden de eerste positieve test). Ik zit dan in week 5 dacht ik? Mijn man zegt dat ik een kort lontje heb nu Haha. Ik vind het wel meevallen. Mijn borsten zijn nog rustig, alleen die ene wat gevoeliger, wel beide groter. Verder nog steeds die rugpijn die ik normaal ook altijd voor/tijdens mijn menstruatie heb en af en toe wat buikpijn/misselijkheid. Als het zo blijft zou het echt top zijn, Haha!
Wanneer heb jij je echo? Wel fijn dat je die al lekker snel hebt! Begrijp helemaal dat je zekerheid wil! Ik wil ook eigenlijk wel eerst de nipt hebben gedaan voordat we bij iedereen aan de grote bel hangen dat we zwanger zijn. Als het daarna niet goed blijkt te zijn, dan lijkt het me helemaal een confrontatie. Zijn wel echt dingen waaraan ik nu nog niet moet denken, maar vind het wel een eng idee dat je nu buiten die hcg test nog niets concreets weet. 

Ene keer zijn het echt me darmen omdat ik dus zo een paar dagen niet kan poepen en de andere keer zijn het die menstruatie achtige krampen heb daardoor ook vaak nog dat als ik naar de wc moet en afveeg een gevoel van opluchting dat er geen bloed te vinden is.
ook ik heb dat korte lontje en me vriend vind dat zo nu en dan echt moeilijk maar gelukkig steunt ie me op elke mogelijke manier.. hij weet ook echt dat we samen zwanger zijn en dat ik hem nodig heb in deze moeilijke begin periode.
Ik heb dus zelf zaterdag 6juli 09:15 me eerste echo die ik zelf aangevraagd heb, zou de eerste pas met 10+2 hebben maar kan niet zolang wachten wil nu al weten of het goed zit, mijn vk zei dat je op eigen kosten (37,50 hier in Adam) een pret echo kon aanvragen en we dachten beide meteen doen! Wil zelf geen nipt test doen, ik accepteer het zoals het is ook als het dood geboren mag worden dan is t zo, ik wil er niet achter komen dat ik het moet afbreken omdat het “ziek” is.
wij hebben er ook voor gekozen om het snel te delen.. mensen zien het al aan ne dat ik wat dikker ben geworden.. me darmen zijn al naar voren geduwd en dat valt gewoon op.. we wonen ook echt hier nog in een stukje Amsterdam met een dorps gevoel.. iedereen kent iedereen en je weet hoe dat gaat mensen praten graag en voor je t weet, weet iedereen dat je zwanger bent.. dus om dat zo veel mogelijk te voorkomen hebben we besloten na de eerste echo het echt officieel bekent te maken via Facebook zodat ze het van mij weten en niet via via.
maar snap jou wel hoor dat je zo lang mogelijk wilt wachten met het grote nieuws vertellen.. had dat zelf ook in gedachte maar helaas gaat het niet zoals ik in gedachte had met 12/13 weken.

Terug
Bovenaan