Ja die klachten zijn echt drama.. zoveel krampen nog steeds.. lekker met vrienden buiten die heerlijk met t warme weer zwemmen en ik die er bij zit die soms half dood gaat.. gelukkig weten die vrienden dat ik zwanger ben dus ze kijken niet gek op.. me vriend ziet t ook altijd meteen en probeert dan me rug te masseren of over me buik te wrijven.. het komt ook echt steeds vaker per dag voor en duurt nog steeds elke keer ongeveer een kwartier.. na dat kwartier ben ik echt weer mezelf en kan ik weer lekker genieten.. denk dat t echt een combinatie is van alles wat er in me lichaam gebeurt.. dus probeer elke keer gewoon te denken oké, t hoort er bij, je moet er wat voor over hebben..
t is echt ook met de week meer kwaaltjes.. me borsten beginnen steeds meer pijn te doen en die tepels.. JEZUS! Hahahahaha!
Gelukkig komt de echo steeds dichter bij en kan dan hopelijk een beetje genieten als t allemaal goed zit.. want heb nog steeds zo nu en dan twijfels of t allemaal wel goed is en goed gaat.
t is echt ook met de week meer kwaaltjes.. me borsten beginnen steeds meer pijn te doen en die tepels.. JEZUS! Hahahahaha!
Gelukkig komt de echo steeds dichter bij en kan dan hopelijk een beetje genieten als t allemaal goed zit.. want heb nog steeds zo nu en dan twijfels of t allemaal wel goed is en goed gaat.