Krampen ruim voor NOD

Deze ronde heb ik sinds vier dagen na m’n ovulatie last van buikkrampen. De krampen komen en gaan en het voelt dan net alsof ik ongesteld moet worden, alleen zijn de krampen wel iets lichter. Mijn NOD is op z’n vroegst op 29/7, want m’n eisprong was op 15/7.
Herkent iemand dit, heeft iemand dit ook gehad? Wat bleek het toen te zijn? Voor een menstruatie lijkt het me echt te vroeg, maar zo voelt het wel. Kortom; iemand ervaring mee?
 
Wat vervelend, normaal helpt een warme kruik wel maarja dat is deze dagen ook niet echt fijn met de warmte!

Ben benieuwd waar het door zou kunnen komen, ik heb wel kleine krampjes rond mijn ovulatie maar tot 5 dagen daarna is wel lang. Wellicht is je eisprong toch wat later ?

 
Hey dank voor je reactie!
De pijn is wel draaglijk, maar vraag me af wat het zou kunnen zijn.
Ja en dat is juist het gekke, het is vier dagen na de eisprong pas begonnen en houdt aan. Kan dus geen napijn van de eisprong, want dat zou je dan meteen een dag later verwachten. Menstruatie is dan weer veel te vroeg. Van de datum van m'n eisprong ben ik vrij zeker. 
 
Hallo
Ik had ruim 8 dagen voor mijn nod krampen rommelig gevoel in de buik en vooral veel last van lucht. Vanaf 3 dagen voor mijn nod heb ik dagelijks een ovulatietest gedaan en deze begon met een positieve ovulatietest en elke dag werd de streep nog dikker. Toen heb ik toch maar eens een zwangerschapstest gedaan en deze gaf een lichte streep aan.

Bij mij bleken die krampen en opgeblazen rommelige buik dat ik zwanger was.

Dus wie weet is het bij jou ook wel raak ?

 
“Gebruiker10397088 schreef:
HalloIk had ruim 8 dagen voor mijn nod krampen rommelig gevoel in de buik en vooral veel last van lucht. Vanaf 3 dagen voor mijn nod heb ik dagelijks een ovulatietest gedaan en deze begon met een positieve ovulatietest en elke dag werd de streep nog dikker. Toen heb ik toch maar eens een zwangerschapstest gedaan en deze gaf een lichte streep aan.
Bij mij bleken die krampen en opgeblazen rommelige buik dat ik zwanger was.
Dus wie weet is het bij jou ook wel raak ?”




Hi, heel fijn dat het bij jou raak was maar 4 dagen na ovulatie is een eventueel bevrucht eitje nog niet eens in de baarmoeder of ingenesteld. 6 dagen na ovulatie (wat jij dus had) begint de innesteling al wel in de baarmoeder en kun je daar krampjes van krijgen.

Hopelijk krijgt de topicstarter hierdoor geen valse hoop want een innestelingskramp kan het echt niet zijn.
 
Tja, wat is valse hoop? Natuurlijk hoop ik wel, dat doet iedereen die zwanger probeert te worden, dus dat is moeilijk te voorkomen. Ik probeer alleen een beeld te krijgen wat het zou kunnen zijn. Zelf dacht ik aan naweeën van de eisprong, maar daarvoor vind ik het gek dat ik de eerste drie dagen na de eisprong nergens last van had. Voor een menstruatie vind ik 10dgn van te voren krampen echt veel te vroeg en ik ben altijd vrij regelmatig.
Ik weet niet of een innesteling na vier dagen niet kan. Elk lijf verschilt natuurlijk en dit soort dingen zijn nou eenmaal niet in steen gebeiteld..
 
Zelf voelde ik mijn ovulatie elke maand, dit was echt een krampje telkens aan 1 kant van mijn buik (afhankelijk aan welke kant het eitje sprong). Innestelingskramp is bij mij een mini krampje echt in mn baarmoeder, heb dit telkens maar een paar uurtjes rond de 9 dagen na ovulatie. Wellicht herken je 1 van de 2 beschrijvingen
 
Dat herken ik niet, maar het hoeft bij een ander natuurlijk niet op dezelfde wijze als bij jou te gaan. Kun je je dat voorstellen?
 
Terug
Bovenaan