Krampen ruim voor NOD

[quote quote=10572217]Dat herken ik niet, maar het hoeft bij een ander natuurlijk niet op dezelfde wijze als bij jou te gaan. Kun je je dat voorstellen?[/quote]

Waarom zo kattig? Ik probeer te helpen en te bedenken waarom je kramp hebt.
 
Heel fijn dat je probeert te helpen en ik waardeer ook dat je de tijd neemt om te reageren, maar het kwam een beetje over alsof je bedoelde dat als het niet precies gegaan is zoals bij jou, het dan niets kan zijn. Mogelijk heb ik het verkeerd geïnterpreteerd, maar ik trok je reactie even slecht. 
 
[quote quote=10572221]Heel fijn dat je probeert te helpen en ik waardeer ook dat je de tijd neemt om te reageren, maar het kwam een beetje over alsof je bedoelde dat als het niet precies gegaan is zoals bij jou, het dan niets kan zijn. Mogelijk heb ik het verkeerd geïnterpreteerd, maar ik trok je reactie even slecht. [/quote]


Ik denk inderdaad verkeerd geinterpreteerd. De 3 krampen in een cyclus zijn ovulatiekramp, innestelingskramp en menstruatiekramp. Die laatste ken je wel, maar de overige 2 hebben maar een heel klein deel van de vrouwen dus ik dacht misschien helpt het als ik beschijf hoe het bij mij voelt want voor hetzelfde geld herken je het en heb je er iets aan. Maar goed, ik zal je topic verder met rust laten en hoop dat je over 1.5 week mooi nieuws hebt.
 
Terug
Bovenaan