Krampen!!!

Hallo lieve mensen! Ik ben iets meer dan 5 weken zwanger...om precies te zijn, 5 weken en 3 dagen! Nu had ik vannacht vreselijke buikkrampen...menstruatiepijnen zeg maar..ik ben zoooo bang!! Zolang ik geen bloed verlies is er niks aan de hand toch??! En daarbij ben ik vreselijk moe...en moet gewoon 32 uur werken per week...weet niet of ik dat volhoud. Jullie?
 
hoi pippi,

rond die tijd had ik ook heel erge krampen. later trok dit weer weg. nu heb ik nergens last meer van. waarschijnlijk is het geqwoon je baarmoeder die zich groter maakt. zolang je niet helder rood bloed verliest kan je er vanuit gaan dat alles ok is hoor. ik werk 40 uur in de week. af en toe wat zwaar in het begin ja. maar gtewoon op tijd (eigenlijk belachelijk vroeg dus) naar bed gaan is het enige dat je kan doen.!!!

liefs Sje (10 wk)
 
Hoi,

Ik ben net in de 6e week en heb nu al twee weken van die krampen. ene keer erger dan andere keer. Ik vind het eigenlijk wel leuk om wat te voelen, hoe zeer het soms ook kan doen. Ik bedenk dan dat er in elk geval iets gebeurd in mijn lijf en vertrouw erop dat het goed is wat er gebeurd (wat dat dan ook moge zijn) Veel sterkte!
 
Hoi Pippi,

Ik ben 7 weken zwanger en heb soms ook behoorlijke krampen. Het voelt inderdaad net alsof er iets niet goed zit maar als ik de internet pagina's erop nasla dan hoort het er gewooon bij. Dus maar hopen dat het snel overgaat.......
 
hey dames,
ik ben nu 32 weken zwanger, en die vermoeidheid hoort erbij, probeer er wel aan toe te geven als het enigszins gaat, je lichaam heeft het nu nodig. maar de vermoeidheid is bij 14 weken wel al een heel stuk minder, hopelijk geeft dat een beetje moed.
groetjes,
zomer
 
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook continu ongestelheids-achtige krampen gehad. Ik bang dat het fout ging ivm met een eerdere miskraam. Maar geen bloed en met 10 weken een echo met hartactie bij de embryo!! Nu ben ik trotse mamma van een zoon!
Dus het kan zijn dat er niks aan de ahnd is en dat je baarmoeder zich gewoon moet aanpassen aan de nieuwe situatie
 
Hoi Pippi

Ik heb het inderdaad ook gehad toen 5 weken zwanger was. Die krampen daar ging ik mee naar de huisarts. En toen bleek ik dus 5 weken zwanger te zijn. Volgens haar is het je baarmoeder die zich aan het voor berijden is op de groei van het kindje.

Veel sterkte.

Kleintje
 
Ik had ook erge krampen met 6 weken.
Maar dat heeft waarschijnlijk te maken met je baarmoeder misschien wel bandenpijn dat de baarmoeder als wat aan het oprekken is.
Zo lang je geen bloed verliest hoef
je je eigen geen zorgen te maken!
Bij mij was het na 1 week eigenlijk al weer zo goed als over.
En wat betreft je vermoeidheid misschien heb je wel ijzer tekort.
Daar kun je je eigen speciaal op laten prikken bij de huisarts of bij je verloskundige.
Succes verder!
 
Terug
Bovenaan