Krampen!!!

ik ben nu 9 weken zwanger en werk normaal gesproken 37 uur.
toen ik 6 weken zwanger was, was ik zo moe en zo misselijk dat ik mij heb moeten ziekmelden. Ik ben nu du s3 weken thuis en het gaat gelukkig al een stuk beter met me. Ik wilde eerst gewoon doorgaan en niet toegeven aan de kalchten want ik wilde nog niet vertellen dat ik zwanger was ik vond het nog te vroeg. Totdat me lichaam gewoon echt aangaf dat ik rust moest nemen, en toen heb ik dus moeten vertellen dat ik zwanger was. Ik vind het nog steeds wel erg voreg dat ik nu al verteld heb, maar ik ben ook weel erg blij dat ik de rust genomen heb die ik nodig heb. ik hoop wel snel weer aan het werk te kunnen. als het werken echt te veel ik als ik jou was erover praten op je werk of je niet minder kan werken totdat je je beter voelt.pas alleen wel op, bji mij probeerde ze eerst om me een ander contract te geven, maar dat moet je niet doen. ze hebben mij ziekgemeld al zeiden ze eerst daat ze me niet konden ziek melden met zwangerschapsklachten, maar da tis de grootste onzin. nou succes ermee, en ik hoop dat je er wat aan heb.
 
Terug
Bovenaan