Hi Mums,
Bedankt voor de adviezen!
Even update na bezoek ad huisarts.
Het hartruisje bleek volgens de huisarts bij heel erg veel baby's voor te komen,lang verhaal, maar heeft te maken met 'sluiten' schijnbaar, is pas n probleem als t na een jaar nog te horen is of als de baby kortademig of blauw is (is/heeft ze gelukig niet).
Krampjes gaan hier af en aan. Ene dag beter dan de andere...
Ook loopt ze de hele dag te persen en loopt ze daarbij rood aan.Uiteindelijk komt er 1 enorme poepluier per dag, meestal pas als ik haar help door deluier uit te doen en haar beentjes omhoog te doen (al dan niet met nat doekje zachtjes tegen anusje drukken-tip vd kraamverzorgster)...
De Dr. Brown fles heb ik in t begin gebruikt, maar ze dronk hiermee erg slecht, omdat ze de melk er moeilijk uit kreeg. Ben uiteindelijk weer terug bij Avent...(jammer dat het kleinste gaatje van de 3 standen speen al zo groot is, de speen van Difrax is wel weer goed, maar wat een ramp om de juiste stand onder haar neusje te krijgen, zodanig dat de kromming van de fles ook goed blijft...aaarggghhh,waarom heeft ook niemand eraan gedacht de streepjes op de 3-standen speen een kleur te geven?!).
De huisarts heeft niets voor de spruw gegeven; hij was niet overtuigd...Voor de schimmel tussen de beentjes gelukkig een creme en tussendoor zinkzalf; wordt al wat beter...
Toch weer infacol gaan proberen, zodat ze toch wat lucht kwijtraakt..en omdat ik net pas las dat je twee keer in het pipetje mots knijpen (wij deden steeds 1 keer ahum)
Even doorbijten maar weer, op hoop van zegen!