<p>Hi allemaal,</p><p>Mijn zoontje van 6 weken heeft veel last van krampjes. Ontzettend zielig, alhoewel ik weet dat dit erbij kan horen. Ik vind het best heftig en heb nu echt even behoefte nu aan bemoedigende ervaringsverhalen. Gaat het echt over? ?</p><p>Hopende een oplossing te vinden hebben we infacol geprobeerd (werkte niet), we gebruiken Protectis (probiotica druppels), boeren tussendoor en na de borstvoeding. Tijdens zo’n aanval hou ik hem lekker tegen me aan, klampt hij me wanhopig vast en schopt met zijn beentjes. Tussen de kreetjes door zuigt hij als een malle op zijn speentje en als het voorbij is valt hij uitgeput in slaap. Ik lees overal dat krampjes vaak 20-30 min na de voeding beginnen, maar hier is het echt willekeurig: tijdens, direct na of zelfs 2 uur verder. Kan in de ochtend, middag of avond zijn. De nacht gelukkig tot nu toe niet...<br /><br />Ik lees ook veel dat de piek op 6-8 weken zit, dus hoop maar dat we daar nu zitten en dat het vanaf nu beter gaat. Hoor graag jullie ervaringen! Hopelijk even een hart onder de riem </p>