Krampjes help!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zit met het volgende probleem: Onze dochter van bijna 14 weken, weegt ongeveer
6500 gram, krijgt 4 flessen per dag van 210 water + 7 schepjes friso 1, de laatste fles voor de nacht drinkt ze door de slaap hooguit 100.

Sinds ze 210 + 7 schepjes krijgt heeft ze enorme krampen als ik haar de fles geef.
Ik vraag me af of ze teveel krijg of? Ze drinkt wel de fles leeg maar de eerste fles smorgens is echt een ramp, veel gekronkel enz.. Heeft iemand advies?

liefs Chantal

Misschien kunnen haar darmpjes deze grote hoeveelheid in 1 keer niet aan? Kun je de voedingen een beetje opdelen anders? bv die van de ochtend in 2 delen voor en na het badje oid? Ik weet niet of je de normale friso geeft maar ik geef Nutrilon Omneo wat ook tegen krampjes helpt. (ik gaf eerst ook Friso) Misschien helpt het bij jou ook.

gr.Ing

Drinkt ze wel veel voor 4 flessen. Ze is net als Britt vlot terug op 4 flessen zeg!

Britt krijgt 2x 180 cc De 1e en 3e voeding

en 2x 210cc de 2e en de laatste voeding.

Ze doet het heel goed hierop

Misschien kun je dit proberen?

xxx Nienke

hallo Nienke,

Vrees dat ik het een beetje verkeerd uitgelegd heb. Mijn dochter krijgt wel
5 flessen op een dag maar 4 van 210 + 7 schepjes en 1 fles savonds voor
de nacht waarvan ze hooguit 100 drinkt..

ze krijgt dus nog wel 5 flessen op een dag.

groetjes chantal

oh ok hahahahaha ik zal wel verkeerd gelezen hebben sorry.

Britt zit al op 4 flessen vandaar ;)

Tel gewoon alle cc voedingen bij elkaar op en deel dat door   5. of trek van alle voeding 100 cc eraf van de 5e fles. De rest delen door 4.

En wat ook hielp hier was cinababy. Ik zweer bij dat spul. ;)

xxx Nienke

Hoi,
Mag ik vragen waarom je flessen geeft van 210?
Ik heb dat nog nooit gedaan bij onze oudste twee, en vind het ook erg veel.
Ik geef max 180+6.
Onze jongste nu bijna 8 weken drinkt 5 keer 150, is geen hongerig kindje.
Ik werk op een kdv, en daar krijgen heel af en toe ook kids 210, of zelfs 240!
Begrijp nooit waarom mensen dat geven..
Misschien kun jij het me uitleggen?
Kinderen laten niet altijd iets staan als ze genoeg hebben, dus ik denk dat het echt wel te veel kan zijn, of drinkt hij te snel?
Succes, Groet R

Hey,

Ook ik lees het verhaal en denk 210 en 7 scheppen???? Ik geef Nutrilon en daar is de maxs 180 en 6 scheppen, dan heb je ong 200 cc?!??!!?!

Geef   je niet teveel???

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan