Het kan ook nog helpen om ipv nutriton oid pure jbpm van bijvoorbeeld holland en barret te gebruiken. Of andersom. In die pakken bij de babyvoeding zitten ook andere toevoegingen. Soms loont het om de pure te geven. Of juist niet die.
Maar verder. Mijn oudste was een huilbaby en ik heb heel veel meegehuild. Veel afwisselen met partner. We hebben beiden wel avonden met krijsende baby buiten gelopen. Want dan heeft de ander rust in huis en buiten klinkt het minder hard. Ook had ik oordopjes zodat het minder hard klonk. Veel ijsberen voor de tv, natuurdocus waren goede afleiding. Want ja toen hadden we ook alles geprobeerd, mbt voeding, slaap, ritme etc. en niks werkte. Bleek uiteindelijk koemelkallergie te zijn, wat ik zelf heb moeten uitvogelen voor het serieus door een kinderarts onderzocht werd. Tot die tijd "was het allemaal normaal". Nog steeds boos over.
Mijn jongste is nu 4 weken en we zitten weer vollop in de krampjes en nu verstopping. Ik ben nog zoekende en de huilmomentjes zijn nu veel beter te doen. Maar ik schiet enorm in de stress van huilen door de vorige ervaring. Maar hee... Je kan niet anders. Dus hup ijsberen en billetjes kloppen en wat vaker een klein flesje. En afwisselen maar weer. Ik weet deze keer ook dat het na die eerste drie maanden erg opknapt (als er geen allergie meespeelt). Dus ik denk dan maar, een derde achter de rug, nog 2 keer dit en dan is het alweer beter. En ondertussen probeer ik de darmpjes zo min mogelijk te belasten en haar te ondersteunen in het verwerken van de krampen. Beetje bijslapen overdag als man het overnesmt.