Krampjes (Infacol)

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Onze kleine is nu 6 weken oud en heeft de laatste dagen hevig last van darmkrampjes. Heeft iemand ervaring met het middel Infacol?? Zou goed werken tegen krampjes. We hebben van alles geprobeerd, en ik hoor graag wat eventueel wel/niet heeft gewerkt.</p>
 
Hier ook  gebruikt  en had het idee dat het wel hielp.
Tot de dokter zei dat dat tussen je oren zit en het schijnbaar helemaal niks doet.
 
Naja ik had wel het Idee dat het hielp  toen dus weet niet wat nu waar is erover 
 
Bij ons had het een averechts effect omdat ons zoontje er compleet van verstopte(Veel scheten laten, maar geen ontlasting). Cinababy ook geprobeerd, maar dat was nog dramatischer. Uiteindelijk overgestapt op Nutrilon Omneo en dat werkte het beste. Hij blijft wel gevoelig, wij merken nu bijvoorbeeld heel goed aan hem dat Nutrilon de voedingen heeft vernieuwd. Weer meer last van krampjes en spugen helaas. 
 
Wij hebben ook infacol gebruikt tot 3 maanden. Ik had het idee dat het wel hielp, maar het is geen wondermiddel. 
Ik hoor veel positieve verhalen over pro biotica (oa Sab Simplex). Wij hebben het nooit gebruikt, maar ik hoor van vriendinnen dat dat echt goed werkt. 
 
Had wel het idee dat het iets hielp, al haalde het lang niet alle krampjes weg. Bij onze zoon zorgde het ook voor verstopping en moeite met poepen. Dat zou ik dus wel even in de gaten houden. 
 
Terug
Bovenaan